עו"ד ניר אוגולניק מצטרף למשרד ש.הורוביץ כמומחה לתקשורת

אוגולניק היה יועצו של שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן ולקח חלק בגיבוש מדיניות בשוק התקשורת, בין היתר בנוגע ליישום הרפורמה להגברת התחרות בשוק הקווי

ניר אוגולניק / צילום: אלעד מלכה
ניר אוגולניק / צילום: אלעד מלכה

היועץ המקצועי לשר התקשורת לשעבר, עו"ד ניר אוגולניק, מצטרף למשרד ש. הורוביץ כמומחה לתחום הרגולציה והתקשורת. אוגולניק נחשב לגורם משמעותי במשרד התקשורת, בתקופתו של השר גלעד ארדן, ולקח חלק בגיבוש מדיניות בשוק התקשורת, בין היתר בנוגע ליישום הרפורמה להגברת התחרות בשוק הקווי ("השוק הסיטונאי"), גיבוש תוכנית ההבראה של דואר ישראל ומכרז תדרי הדור הרביעי בסלולר.

אוגולניק גם לקח חלק בוועדות מקצועיות שונות, בהן ועדת שכטר וועדת אייל. הוא סיים את עבודתו במשרד התקשורת לפני 4 חודשים, וייכנס לתפקידו לאחר שקיבל את האישור הנדרש מנציבות שירות המדינה ובהתאם לחוק הצינון מהשירות הציבורי. טרם כהונתו במשרד התקשורת עבד כעורך דין במחלקת ליטיגציה ותקשורת.

עו"ד חגי דורון, המרכז את תחום הרגולציה בתקשורת במשרד ש. הורוביץ, ציין כי "ניר מביא עמו מטען של ידע מקצועי ומשפטי והיכרות מעמיקה עם תחומי התקשורת השונים במדינת ישראל. בשנים האחרונות עובר תחום התקשורת בארץ ובעולם שינויים דרמטיים, בין השאר בשל התפתחות הטכנולוגיה והדיגיטל, וכתוצאה מכך מעלה סוגיות משפטיות ורגולטוריות חדשניות ומרתקות. ניסיונו המוכח של ניר יסייע למשרד להעמיק את פעילותו המשפטית בתחום זה".