רועי כהן נבחר לנשיא לשכת העצמאים והעסקים הקטנים

האסיפה הכללית של ארגון העצמאים והעסקים הקטנים בחרה בכהן לתפקיד במקום אהוד רצאבי שמסיים תפקידו

האסיפה הכללית של ארגון העצמאים והעסקים הקטנים, להב, בחרה את עו"ד רועי כהן לתפקיד נשיא הארגון. כהן (38) יחליף את אהוד רצאבי שמסיים בימים אלה כהונה של 3 שנים בתפקיד. באסיפה הכללית של להב חברים יותר מ-40 ארגונים ובהם לשכות עורכי הדין, רואי החשבון, סוכני הביטוח, יועצי המס, שמאי המקרקעין, הסתדרות הרופאים, שח"ם ועוד.

כהן, עורך דין עצמאי מכהן בהתנדבות כסגן ראשי עיריית חולון והוא חבר ותיק במועצת העיר שלה. בין השאר, הוא משמש כיועץ משפטי לאיגוד מאמני הכדורגל ובעבר שימש מנכ"ל של ארגון נפגעי פעולות איבה, מנכ"ל שח"ם ויועץ לשר לביטחון פנים לשעבר, ח"כ אבי דיכטר.

כהן הכריז עם היבחרו: "במשך שנות פעילותי הציבורית ראיתי מקרוב את המצוקות שאליהן עלולים להיקלע עצמאים ואת החסר בכלי ההגנה עליהם: העצמאים והעסקים הקטנים הם אלה שנמצאים בחזית והם הראשונים להיפגע - כפי שניתן לראות גם בתקופה האחרונה בעקבות המצב הביטחוני. נסייע להם מול חומות הביורוקרטיה, במתן סיוע וכלים להתמודדות עם מצוקות ביום ויום ובדאגה לאינטרסים שלהם אל מול הרגולטורים השונים".

מנתוני להב עולה כי בישראל מעל 505 אלף עסקים, מהם כ-240 אלף נחשבים עסקים זעירים וקטנים. עוד עולה מהנתונים כי מדי שנה נפתחים בישראל כ-45 אלף עסקים חדשים, אך רובם הגדול, כ-32 אלף נסגרים בתוך פחות משנה.