הוט משיקה ממיר חדש - ומציעה טריפל ב-279 ש' לחודש

הממיר החדש הופך כל ממיר קיים לנקודת wifi בחדר, מציע אפליקציות סלולריות לשימוש בו כשלט לילדים, מאפשר להמשיך ולצפות בתוכניות בכל חדר בבית בכל נקודה שבה התוכנית נעצרת ועוד

חברת הוט השיקה היום (ב') במסיבת עיתונאים את הממיר החדש שלה - פייבר בוקס מיני. מדובר בשדרוג של הממיר פייבר בוקס הקיים של החברה, כך שהמיני יאפשר להשתמש בו בכל חדר בבית ולהעלות בצורה משמעותית את איכות התכונות של הממיר ולהנגישו ככל הניתן לציבור הרחב.

מדובר בממיר מתקדם שכולל סדרה של תכונות שהופכות אותו למוצר מאד מסקרן, החל מהפיכת כל ממיר לנקודת wifi בחדר, המשך באפליקציות סלולריות לשימוש בו כשלט לילדים, אפשרות להמשיך ולצפות בתוכניות בכל חדר בבית בכל נקודה שבה התוכנית נעצרת ועוד.

לדברי טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"ל קבוצת הוט, המיני פייבר בוקס החדש כולל תכונות שלמיטב ידיעתה אין באף ממיר דומה בעולם, והוא מוצר מתקדם שהושקעה בו הרבה מחשבה על-מנת להפוך אותו למוצר מוביל.

המוצר החדש כולל יכולת להקליט תכנים ולהעלותם לפייסבוק, לשדר בשידורים חיים וידאו מהרשת הביתית החוצה וכן לבנות סרגל ייעודי בטלוויזיה שיאפשר לראות מבזקים מאתרי אינטרנט שונים לרוחב המסך על-פי בחירת המשתמש.

החברה מציעה גם חבילות טריפל עם הממיר הזה תחת הכותרת "מולטי פייבר", שבהן היא מציעה את הממיר ללקוחות חדשים עם גלישה ב-100 מגה, טלוויזיה וטלפון ב-279 שקל לחודש למשך 4 חודשים ולאחר מכן 389 שקל בחודש.

לקוחות קיימים עם ממיר פייבר בוקס הרגיל יוכלו להצטרף לשירות מולטי פייבר ללא עלות, ולקבל ממיר מיני פייבר בנוסף לקופסה הקיימת בביתם, בתשלום דמי התקנה לממיר של 99 שקל.

לקוחות קיימים ללא פייבר בוקס שיצטרפו למולטי פייבר יקבלו את הממיר החדש ללא עלות חודשית נוספת, ולאחר מכן ישלמו 30 שקל לחודש על הממיר פייבר בוקס/פייבר בוקס מיני. ההתקנה ללקוחות אלה היא ללא עלות.

ממיר משוכלל שמספק ניידות ושיתוף

תוכנות כמו Kodi ופופקורן טיים צוברות פופולריות, בעיקר כי הן מאפשרות לצפות בתוכן חינם (באופן פיראטי) בכל מקום שרוצים (טלוויזיה, לפטופ, טאבלט וסמארטפון). הממיר החדש של הוט מספק מענה, ולו חלקי: מיני פייבר בוקס.

עד היום, לקוח הוט שרצה לצפות בתוכן שהקליט, נאלץ להסתפק בצפייה רק בחדר בודד, ואילו הממיר החדש מאפשר לצפות בתוכן שהוקלט בסלון גם בחדר השינה (בדומה למולטי רום של yes כבר מספר שנים).

עוד פותר הממיר בעיה אקוטית ללקוחות הוט - טווח הקליטה של רשת ה-WiFi, כי הוא משמש כנתב בכל חדר בו הוא מותקן. המיני פייבר בוקס עמוס ביכולות, ביניהן Follow Me, המאפשרת להמשיך מנקודת הצפייה האחרונה בתוכנית בכל חדר אחר בבית, ו-Social TV המחברת את הממיר לעולם הרשתות החברתיות. הלקוח יכול להעלות פוסטים לפייסבוק ישירות מהממיר, כולל תמונת מסך של התוכן הנצפה וגם לקבל את התגובות לאותו פוסט בטלוויזיה.

גם Multi Share הוא יישום מעניין: הוא מציע לשלוח קליפ מהסמארטפון כאשר נמצאים באירוע ולשתף אותו עם דיירי הבית.

מחירים: לקוחות בעלי ממיר פייבר בוקס, יקבלו ממיר מיני בודד ללא עלות, תמורת דמי התקנה של 100 שקל. כל ממיר נוסף יעלה 10 שקל לחודש. לקוחות חדשים יוכלו להצטרף לטריפל מולטי, הכולל חבילה גלישה של 100 מגה, ב-280 שקל לחודש ל-4 חודש. לאחר מכן - 390 שקל בחודש.