שכר של 103 אלף שקל ו-200 אלף אופציות למנכ"לית כן פייט

מחיר המימוש של האופציות של פנינה פישמן - כ-3.6 שקלים למניה - עמוק בתוך הכסף ■ בשנה החולפת עמדה עלות שכרה של פישמן על כ-1.4 מיליון שקל

אסיפת בעלי המניות של חברת פיתוח התרופות כן פייט אישרה בשבוע שעבר את שדרוג תנאי ההעסקה של מייסדת ומנכ"לית החברה, פרופ' פנינה פישמן. השכר החודשי של פישמן עלה ב-20%, מ-86 אלף שקל לכ-103 אלף שקל, כאשר ההעלאה היא רטרואקטיבית מתחילת 2015.

בנוסף, אושרה הענקת 200 אלף אופציות לפישמן, לרכישת מניות במחיר מימוש שהוא ממוצע של 30 ימי המסחר שלפני החלטת הדירקטוריון לאשר לה את המענק בסוף אוגוסט, כלומר כ-3.6 שקלים למניה. האופציות יבשילו במשך תקופה של שלוש שנים על בסיס רבעוני. מחיר המימוש נמצא עמוק בתוך הכסף, משום שמאז הודיעה החברה על קבלת "מסלול מהיר" לאחת מהתרופות שהיא מפתחת ושווי החברה זינק. כיום מחיר המניה הוא כ-7 שקלים ושווי החברה הוא כ-200 מיליון שקל.

בשנת 2014, עלות שכרה של פישמן היה קרוב ל-1.4 מיליון שקל, מתוך זה כ-1.1 מיליון שקל שכר בסיס והיתר מורכב מבונוס בסך 262 אלף שקל והחזר הוצאות רכב.

כן פייט ביופרמה מפתחת תרופות לכמה התוויות. כאמור, לפני כחודש בעקבות קבלת אישור "מסלול מהיר" לתרופה שהיא מפתחת לטיפול בסרטן הכבד, כן פייט שילשה את שוויה וניצלה את ההזדמנות לבצע גיוס הון מהיר בנאסד"ק. מאז המניה נחלשה במידה מסוימת, ומתחילת השנה התשואה במניה חיובית אך נמוכה, 1.4%.