תקציב עמידר יוצא למכרז בין משרדי העשיריייה השנייה

החברה הממשלתית מתכננת לפרסם בהיקף של 5 מיליון שקל במחירים ריאליים

בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של עמידר יוצא למכרז. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה מתבצע השלב הראשון של מצגות במכרז. נראה כי עמידר מכוונת לסדר הגודל של העשירייה השנייה של המשרדים. בין משרדי הפרסום אשר עימם נערכות פגישות נמנים ליאו ברנט, ענבר-מרחב, פרסום LEAD, פרסום אברהם ובורודה-קפלן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של עמידר עמד בשנה האחרונה על כ-10 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון שקל במונחים ריאליים.

עמידר מרבה לפרסם בעיתונות, אך הקמפיין האחרון שלה בטלוויזיה, שנועד לעודד את הציבור למכור לעמידר דירות, כלל גם פרסום בטלוויזיה - בעיקר ברצועות מחוץ לפריים דוגמת "דקה לשמונה". משרד הפרסום שטיפל בתקציב היה סיגאווי&סיגאווי.

עמידר היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה. בשונה ממשרד ממשלתי, המחויב לעבוד עם לפ"מ, חברה ממשלתית מחויבת בניהול מכרז, ובו היא יכולה לבחור משרד העונה על צורכיה.

שלושה יעלו לגמר

האתגר השיווקי של עמידר, כפי שהוא הוצג בבריף שניתן למשרדי הפרסום, הוא בבניית תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה.

בין היתר יידרשו המשרדים להציג את התמיכה הפרסומית בפרויקט בינוי-פינוי-בינוי - פרויקט שבו בשלב ראשון נבנה פרויקט של עמידר בקרבת מקום לדיירי פרויקט עמידר אחר, כשהפרויקט החדש מסתיים מועברים אליו דיירי הפרויקט הישן שנהרס ונבנה מחדש, והדירות החדשות בו מוצעות למכירה.

התקציב המדובר בשלב זה הוא של 5 מיליון שקל בהיקף ריאלי.

השלב הראשון כאמור כולל פגישות עם נציגי המשרדים, מהם ייבחרו שלושה שיעלו לשלב הגמר.