ישראלי נפצע בינוני בפיגוע דקירה בגוש עציון; שני מחבלים חוסלו

הפצוע פונה מצומת הגוש עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון בידי צוות מד"א ■ תושבת הנגב מואשמת בהחזקת סכין בכוונה לבצע פיגוע ■ שני נערים נתפסו עם גרזן וסכין בעיר העתיקה בירושלים

פיגוע דקירה/צילום:רויטרס
פיגוע דקירה/צילום:רויטרס

ישראלי נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שהתרחש בצומת הגוש שבגוש עציון. שני מחבלים נורו למוות וחוסלו בזירת הפיגוע. הפצוע פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים שערי צדק בירושלים עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

מוקדם יותר הוגש היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד פאטמה אבו צבייח, בת 34 ואם לארבעה מהיישוב ערוער שבנגב. בכתב האישום יוחסו לה עבירה של החזקת סכין בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

הפרקליטות טענה כי אבו צייאח סיפרה לאחותה בהודעת ווטסאפ שבכוונתה לבצע פיגוע התאבדות ולהפוך לשהידית. האחות דיווחה על כך לדודן של השתיים, והם פנו למשטרה. בנוסף לכך, הפרקליטות הגישה בקשה למעצר הנאשמת עד תום ההליכים.

היום בצהריים, שוטר ממרחב דוד שהיה בדרכו לעבודה, הבחין בסמוך לכיכר צה"ל שבעיר העתיקה בירושלים בשני נערים שנראו לחוצים לדבריו ועוררו את חשדו. הוא חשש כי השניים מתצפתים לעבר עוברי אורח, ומנסים למצוא קורבן לתקיפה. בחיפוש בכליהם מצא שקית שהכילה גרזן וסכין. החשודים, נערים בני 17-16 משכונת א-טור, נעצרו והובאו לחקירה. מפקד מרחב דוד, ניצב משנה דורון תורג'מן, אמר כי "ערנותו ומקצועיותו של השוטר ראויה לכל שבח".