בדרך לארץ: צפו בג'יפון יוקרה משפחתי חדש של לקסוס

חדש על הכביש: הקרוסאובר הפופולארי של לקסוס זוכה לשדרוג מרשים, וגם הצצה מקרוב לקיה ספורטאג' החדש שינחת בקרוב בישראל, ולמפלצת הכביש החדשה של ניסאן

יצרנית המכוניות היפנית לקסוס תחל במכירת הלקסוס RXH החדש ביפן ממש בעוד שבוע ועל פי התחזיות, קצב המכירה יעמוד על 500 מכוניות בכל חודש.

על-פי דברי לקסוס, דגם ה-RX הוא הדגם הנמכר ביותר של לקסוס מאז הקמתה לפני 26 שנים. מעצבי לקסוס ניצבו בפני אתגר כאשר תכננו את המכונית בניסיון לשמור על העיצוב המקורי ויחד עם זאת לשקף את ההתפתחות של המכונית בשילוב מראה ספורטיבי, מודרני, דינאמי וגם קשוח.

המכונית תגיע גם בגרסת אף ספורטיבית אך ניתן להניח כי דגם 450 H הרגיל יהיה הפופולארי ביותר ובו הושקעה מידה רבה של תשומת לב והקפדה על רמת איכות גבוהה עם בחירת חומרים איכותיים וטכנולוגיה ממיטב המוצרים של לקסוס.

תא הנהג מעוצב בסגנון תא טייס עמוס כל טוב ולדברי לקסוס רמת ואיכות הנהיגה בסיוע מערכות העזר והשלדה המשופרת, כל אלה תורמים לאיכות נסיעה בסטנדרט חדש לנהג ולנוסעים. תחת מכסה המנוע תגלו יחידת כוח היברידית עם מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר בתצורת v6 אך למרות גודלו אומרים בלקסוס כי זהו המנוע המודרני ביותר והיעיל ביותר עם צריכת דלק של כמעט 19 ק"מ לליטר במדידות שנערכו ביפן בהתאם לתקן הממשלתי והוא החסכוני ביותר בקטגוריה.

בלקסוס לא שוכחים לעדכן כי קיימת גם גרסת RX 200 H עם מנוע בנפח 2 ליטר ושתי המכוניות יכולות להגיע גם עם מערכת הנעה כפולה. מחברת לקסמוטורס, יבואנית לקסוס בישראל, נמסר כי המכונית תנחת בישראל ברבעון הראשון של 2016.