סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם התשיעית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא נמצאת בפסטיבל ומנסה לשכנע היפים לא לעזוב את שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.7%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובכיכובה של ניקול ראידמן. בפרסומת מראים את ממיר המולטי החדש ואת יכולותיו בתחום התקשורת הביתית. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.

קמפיין הוט הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 2.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת להוט מולטי, שהגיעה, בדומה לפרסומות רבות למוצרים קודמים של הוט, למקום הראשון בטבלת הזכורות.

השקעה שבועית

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 537 (לעומת 517 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-36.9 מיליון דולר (לעומת כ-40.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות