השביתה בגולן טלקום נדחתה - גולן נענה לדרישות ההסתדרות

(עדכון) - גולן מתחייב להיכנס למו"מ אינטנסיבי עד להגעה להסכם קיבוצי שמבטיח את זכויות העובדים

מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב
מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב

מיכאל גולן נענה לדרישת ההסתדרות הלאומית ועד עובדי גולן טלקום, ועל כן השביתה שתוכננה בחברה תידחה. זאת, לאחר שהערב (ה') שיגר מנכ"ל גולן טלקום מכתב להסתדרות הלאומית, בה הוא מתחייב להיכנס למשא-ומתן אינטנסיבי עד להגעה להסכם קיבוצי שמבטיח את זכויות העובדים.

מוקדם יותר איים ועד עובדי גולן טלקום להשבית את פעילות החברה. זאת, לאחר שהנהלת החברה זימנה את עובדיה ואת נציגי ההסתדרות הלאומית לישיבה דחופה, והודיעה להם כי אכן, כפי שפורסם הבוקר, בכוונתם למכור את החברה לסלקום.

במהלך הישיבה שנמשכה כשעה, חזר ועד העובדים על הדרישה לשמירה ודאגה לזכויותיהם של כל העובדים במקרה של סגירת עסקה למכירת החברה.

יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית, שעמד בקשר רציף עם הנהלת גולן טלקום ביממה האחרונה, מסר: "לאור הודעתו של מיכאל גולן בדבר רצונו להסדיר את העסקת העובדים ותנאיהם בהסכם קיבוצי, החלטנו בצעד של רצון טוב להשהות את השביתה שתוכננה למחר. אנו מקווים כי בפרק זמן קצר זה יתאפשר לצדדים להגיע להבנות סופיות כבר במהלך השבוע הבא".

הודיה אוהב שלום, יו"רית ועד עובדי גולן טלקום, מסרה: "אנו שמחים ומברכים על החלטתו של מיכאל גולן ומקווים כי ההנהלה תעמוד מאחורי התחייבותו של גולן. מהלך זה יוביל להסכם קיבוצי שיבטיח את עתידנו, העובדים בחברה, גם במצב שבסופו של דבר תימכר החברה".