הכסף הגדול ממשיך לזרום אל ה-NBA: ליגת הכדורסל הטובה בעולם מכרה חבילות תוכן לחברת המובייל והאינטרנט האמריקאית ורייזון, כחלק מהסכם שיתוף פעולה נרחב בין הצדדים - עבור 400 מיליון דולר לשלוש שנים.
במסגרת ההסכם, תהפוך ורייזון לספקית שירותי האינטרנט האלחוטי הרשמית של ה-NBA, של ליגת הפיתוח (D-League), ליגת הנשים (WNBA) ושל איגוד הכדורסל האמריקאי (USA Basketball).
בין היתר, תציע ורייזון מגוון של תכני NBA באפליקציית תכני הווידאו החדשה שלה, Go90, שכבר כוללת 35 סדרות טלוויזיה המשודרת אצלה באופן בלעדי, ובסך הכל כ-8,000 תוכניות שונות.
הכנסות ה-NBA הוערכו בעונה החולפת בקרוב ל-4.8 מיליארד דולר, והן צפויות לזנק משמעותית החל מ-2016/17, אז ייכנס לתוקפו הסכם השידורים החדש של הליגה, העומד על 24 מיליארד דולר לתשע שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.