מנכ"לית הוט: בשנה הבאה נשיק מוצר חדש כל 3 חודשים

(עדכון) - טל גרנות-גולדשטיין: הוט בוחנת להיכנס לתחום הבית החכם ומפתחת אפליקציה ללקוחות הוט מובייל שיהיו בה חלק מתכני הוט ■ מישל קומב, בכיר באלטיס: הפקות המקור של הוט יהוו מודל לכל הקבוצה

מישל קומב, מנהל העסקים הראשי של חברת אלטיס, החברה-האם של הוט בישראל, ניסה להרגיע את המשקיעים לאחר ירידה חדה במניות החברה בימים האחרונים ולאחר שנשמעו ספיקות לגבי רמת החוב של הקבוצה בעקבות מסע הרכישות שביצעה בשנה האחרונה.

קומב הצטרף אליה לאחר שכיהן כמנכ"ל אלקטל לוסנט. בכנס שערכה החברה בצרפת אמר קומב כי החוב של אלטיס אינו גבוה באופן שמסכן את החברה או עשוי להשפיע על עתידה. הוא הדגיש כי אלטיס מחויבת לפתוח דף חדש מול לקוחותיה בצרפת וכל העולם.

בדבריו התייחס קומב לישראל והביא את הוט כדוגמה למודל להשקעות בהפקה מקורית. הוא הדגיש כמה וכמה פעמים את ההצלחות של הוט בעולם התוכן ואמר כי הפקות המקור של הוט יהוו מודל לכל הקבוצה.

קומב ניצל את ההזדמנות כדי להציג את עצמו ואת תוכניתיו לעתיד ודיבר על החזון שלו להמשך ההשקעה בסיבים אופטיים בצרפת ובכל העולם, וכן דיבר על הצורך בהמשך ההשקעות בדור הרביעי.

מישל קומב / צילום: גד פרץ
 מישל קומב / צילום: גד פרץ

בהמשך הופיעה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט, והציגה את הוט בפני קהל המשקיעים והעיתונאים. היא הציגה את הרגלי הצפייה בישראל וחזרה על ההצלחה שרושמת החברה בהפקות המקור שלה, ביצוא תוכניות וסדרות ובהצלחות שהיא רושמת ברכש התוכן.

לדברי גרנות-גולדשטיין, "הוט משקיעה 170 מיליון שקל בשנה בהפקות מקור. לא יכול להיות שלא תהיה שיוויוניות כלשהי בינינו לבין שחקנים חדשים שנכנסים לשוק. יש שחקנים שאין עליהם רגולציה בכלל, ויש שחקנים כמונו וכמו yes שכפופים לרגולציה, וחברות אחרות שלא כפופות לשום רגולציה. זה לא צריך להיות ככה. אני מבינה שהגנת ינוקא היא משהו שצריך לאפשר לשחקנים חדשים, אבל השאלה היא איזו".

גרנות אמרה כי בשנה הבאה הוט הולכת להשקיע במוצרים חדשים ותשיק כל 3 חודשים מוצר חדש. לדבריה, אחד התחומים שהחברה בוחנת הוא תחום הבית החכם, וזאת בשיתוף-פעולה עם החברה-האחות sfr.

בנוסף, גרנות גילתה כי הוט מפתחת אפליקציה ללקוחות הוט מובייל, שיהיו בה חלק מהתכנים של הוט, ושתהיה ככל הנראה בתשלום סמלי.

בהמשך הציגה אלטיס ממיר חדש שתומך בצפייה באיכות 4k, אשר ישווק בקרוב ובהמשך יגיע לכל החברות בקבוצה.