טסים לחו"ל? שני גאדג'טים שעשויים לשדרג כל נסיעה

שני מוצרים פשוטים שעשויים להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר נעימה: שקיות ואקום לאריזה נוחה ופשוטה; ומזוודה שמסוגלת לעבור כמעט בכל משטח

שני הגאדג'טים הבאים יכולים לשדרג לכם את החופשה בחו"ל. הראשון הוא גרסה חדשה לפתרון מוכר - אריזות וואקום. מדובר במארז של שתי שקיות ניילון גדולות בעלות פתח עליון הניתן לסגירה על-ידי לשונית וואקום. אל השקיות, שבמבט ראשון ומטעה נראות קטנות, תוכלו להכניס מספר שכבות של בגדים ולגלגל ממש כמו סושי.

השקיות מצמצמות באופן משמעותי את נפח הבגדים במזוודה. החיסרון טמון בגמישות של המוצר כשלעיתים צריך יותר משתי ידיים לסגירת השקית. תוכלו להשיג את השקיות דרך האתר גאדג'ט-ליין, בעלות של 19 שקל.

גאדג'ט נוסף שיצא השבוע כקמפיין גיוס באתר ההמונים אינדיגוגו הוא מזוודה שנראית כמושלמת לכל מטרה כמעט ולכל יעד ובכל תנאי שטח. המיוחד בפיתוח של המזוודה הוא היכולת שלה לעבור כמעט בכל משטח - אשר מושגת באמצעות מבנה מיוחד של 3 גלגלים, עשויים מקצף פולימר גמיש אך קשיח, כאשר גוף העגלה עשוי מרשת של זכוכית וסיבים פולימרים עמידים במים המאפשרים לה יציבות ועבירות כאמור בכל תוואי שטח כמעט.

המזוודה נקראית טרייל-פוד, והיא יכולה להכיל עד 60 ליטר. תמצאו בה צידנית לקירור וכיסים לאכסון מכשירים אלקטרונים. היא שוקלת בסך-הכול 4 קילוגרמים, והעלות שלה במכירה מוקדמת באתר עומדת על 149 דולר, כלומר חיסכון של 100 דולר מהעלות שלאחר הקמפיין. אם הקמפיין אכן יצליח, תוכלו לקבל את המזוודה באוגוסט 2016.