צפו: פיתוח ישראלי חדש מציע מהפכה בתחום המשלוחים

ה"אובר X" של שירותי המשלוחים: חברה ישראלית מבטיחה בשם The Grid פיתחה פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לעסקים ולאנשים פרטיים להזמין ולבצע שליחויות במחיר זול ובצורה מהירה במיוחד

שליחויות/ צילום: שאטסטוק
שליחויות/ צילום: שאטסטוק

כל מי שמשתמש בשירותי שילוח נתקל בבעיה מוכרת ומעצבנת: חוסר גמישות של ספק שירותי השילוח. את הבעיה הזו מנסה לפתור סטארט-אפ ישראלי בשם The Grid, שפיתח פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים ולאנשים פרטיים לקבל שירותי שילוח "מעכשיו לעכשיו" בתוך גוש דן ובעלות ממוצעת של 30 שקל (כלומר תוך 90 דקות מרגע הזמנת השליחות ובעלות ממוצעת של 30 שקלים בתוך גוש דן).

את השירות הזה היא מציעה על-ידי בניית רשת של שליחים, שרובם עובדים עבורה כפרילנסרים, כלומר העבודה עמה מהווה עבורם מקור הכנסה נוסף.

The Grid, שהוקמה בקיץ 2014 על-ידי גור הראל, יובל ניב וניר ויינר, היא אחת מ-4 חברות שזכו בתחרות סמארט אפ המתקיימת זאת השנה השלישית על-ידי "גלובס" ובנק הפועלים.

הסטארט-אפים הזוכים יקבלו חבילת הזנק מבנק הפועלים, הכוללת חשבון היי-טק של פועלים היי-טק בתנאים מועדפים ומענק בסך 20,000 שקל, וכבונוס יזכו בליווי של בנקאי פועלים היי-טק והיועצים הבכירים מהחממות והאקסלרטורים המובילים בישראל, והכול תחת סיקור מיוחד של "גלובס".

The Grid מעסיקה 10 עובדים, ועד כה היא גייסה 600 אלף דולר, בין היתר מקרן ההון סיכון Plus ונצ'רס. לחברה יש כבר רשת של 150 שליחים, ובקרוב היא מתכננת לפעול גם בחיפה ובירושלים ומשם לפרוץ לערים נוספות ברחבי העולם.