האוצר: "שערורייה שברקת משתמש בכספי ציבור לקידום אישי"

האוצר משגר עקיצה ברורה לעבר ברקת ומוסר כי "כחלון קבע פגישת עבודה עם השר לענייני ירושלים זאב אלקין" ■ ברקת: "לא זוכר אטימות כזו"

ניר ברקת / צילום: איל יצהר
ניר ברקת / צילום: איל יצהר

משרד האוצר פותח במתקפה נגד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, במסגרת הקרב על מענק ירושלים בהיקף מאות מיליוני שקלים, אותו מעכב האוצר לטענת ברקת. בהודעת שפרסם היום האוצר נמסר: "שערורייה שהוא משתמש בכספי ציבור לצורך קידומו האישי. אם יש לברקת שאיפות פוליטיות שישתמש בכספו הפרטי".

במקביל, האוצר משגר עקיצה ברורה לעבר ברקת ומוסר כי "כחלון קבע פגישת עבודה עם השר לענייני ירושלים זאב אלקין".

ברקע לדברים עומדים פרסומים חוזרים ונשנים בתקשורת על כך שברקת מתכונן להתמודד על ראשות הליכוד, וכמובן הקמפיין שלו נגד שר האוצר כחלון.

עיריית ירושלים לא נשארה חייבת ומסרה בתגובה: "שר האוצר הוא זה שצריך לתת הסברים איך יכול להיות שמאז נכנס לתפקידו לא מצא זמן להיפגש אפילו פעם אחת לדיון על סיוע לירושלים ומסרב בתוקף גם היום להיענות לפניות בעלי העסקים שנפגעו קשות מהמצב הביטחוני.

"כחלון מנסה להפוך זאת למלחמה אישית אבל הציפייה משר האוצר לחיזוקה של ירושלים, דווקא בעת הזו, היא לא עניין אישי. היא אינטרס לאומי שכל תושבי המדינה מצפים לו. אנחנו קוראים לכחלון להפסיק להתנתק מירושלים ולא לעסוק בפוליטיקה קטנה, אלא להודיע על תמיכה נרחבת בירושלים במקום להחזיק את תושבי העיר והסוחרים כבני ערובה. בוודאי בתקופה קשה זו על ירושלים להיות מעל הכל!".

ברקת התראיין היום לגלי צה"ל ואמר: "אני לא זוכר אטימות כזו. לא זוכר מצב שבו מתעלמים לחלוטין מהמצב בעיר. לבוא ולומר לעירייה שהיא צריכה להסתדר עם קיצוצים נרחבים - בלתי נקלט בעיניי".