סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם העשירית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא נמצאת בפסטיבל ומנסה לשכנע היפים לא לעזוב את שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת טרה לגבינת נעם, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת, בכיכובו של מנשה נוי, מראים את המפעל שבו מייצרים את הגבינה, ומדגישים כי אין בגבינה חומרים משמרים. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

הקמפיין לגבינת נעם של טרה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע כי הפרסומת לחברת הביטוח 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011.

השקעה שבועית בפרסומות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 531 (לעומת 537 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39 מיליון דולר (לעומת כ-36.9 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות