ללא סינון: אפליקציה ישראלית חדשה שצוברת תאוצה

חברת סטארט אפ ישראלית בשם Peanut פיתחה טכנולוגיה המייצרת שכבה נוספת המתלבשת על גבי כל אתר ומאפשרת למשתמשים לבצע שלל פעולות שמייצרות חווית גלישה מסוג אחר ■ כך זה עובד

חברת סטארט אפ ישראלית פיתחה טכנולוגיה ייחודית המייצרת שכבה נוספת המתלבשת על גבי כל אתר ואתר ברשת והופכת אותו למעשה למעין דף רשת חברתית בו ניתן להיכנס לפרופילים האישיים של המגיבים ולעקוב אחר פעילותם ברשת.

מדובר באפליקציה חדשה בשם PEANUT וזאת משום שהגמול הרגשי שמקבל כל אחד שמגיב נעשה באמצעות בוטנים כמו הלייקים המוכרים. כל זה נעשה אגב ללא מעורבות של בעל האתר.

האפליקציה מציעה מגוון כלים כמו פיד מותאם אישי בו יוצגו בעדיפות תגובות מרחבי הרשת של חברים ושל אנשים ברשימת המעקב, אזור בו מתקבצות כל התגובות שנכתבות על ידי המשתמש עם לינק לעמודים ויכולת לערוך את התגובה. ועוד אזור ייעודי בו נמצאות כל ההתראות פוש שהתקבלו לדוגמא הצטרפות של חבר חדש.

האפליקציה זמינה בשלב זה למשתמשי אנדרואיד, ובקרוב תושק גם למחזיקי אייפון. עד כה הושקעו בפיתוח חצי מיליון שקל ולאחר הרצה שקטה של האפליקציה, רשמו למעלה מ-5,500 הורדות, 150,000 דפים ניצפים וכ- 800 משתמשים מדי יום.