אאורה ישראל רכשה מגרש הכדורגל של מכבי חדרה ב-76 מ' ש'

כיום ניתן להקים על המגרש על פי תוכנית מאושרת הכוללת זכויות בנייה ל-255 דירות בשטח 29 אלף מ"ר נוסף ל-4,000 מ"ר שטחי מסחר וחניון תת קרקעי

חברת אאורה ישראל זכתה היום בהתמחרות לרכישת מגרש במרכז חדרה תמורת 76 מיליון שקל. לפני שנים אחדות שונה ייעוד הקרקע למגורים, וכיום ניתן להקים על המגרש על פי תוכנית מאושרת הכוללת זכויות בנייה ל-255 דירות בשטח 29 אלף מ"ר נוסף ל-4,000 מ"ר שטחי מסחר וחניון תת קרקעי.

חלקו של מתחם המגורים הפונה לרחוב יכלול קומת קרקע מסחרית גבוהה ומעליה 3 קומות למגורים, ובעורף יוקמו 3 בניינים בני 17 קומות, בתמהיל דירות של 3-6 חדרים ופנטהאוזים, ושטחי מסחר.

את המגרש מכרה אגודת מייסדי חדרה, אגודה חקלאית המחזיקה במגרש שנים ארוכות עוד טרם הקמת המדינה. במכרז התמודדו כמה חברות נדל"ן ביניהן חברת אמריקה ישראל ועמוס לוזון, קרן נס, עמרם אברהם וחברת אסיה חדרה. התמורה ממכירת המגרש צפויה להיות מושקעת בהקמת מבני ציבור בחדרה.

סך העלויות הצפויות של הקמת הפרויקט עומד על 334 מיליון שקל, ההכנסות הצפויות עומדות של סך של כ-393 מיליון שקל והרווח הצפוי עומד על סך של כ-60 מיליון שקל. לחברת אאורה ישראל פרויקטים נוספים בחדרה וביישובים סמוכים, בהם אור עקיבא ופרדס חנה.