ועידת ישראל לעסקים: היכן להשקיע בתקופה של תנודתיות?

במושב מיוחד שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2015 של "גלובס", ישרטטו בכירים בינלאומיים בתחום ההשקעות תמונת-מצב עכשווית של המגמות בשווקים ואפיקי ההשקעה הכדאיים ביותר ■ הוועידה תתקיים בתאריכים 6-7 בדצמבר בת"א

השקעה צמיחה רווח / קרדיט: שאטרסטוק
השקעה צמיחה רווח / קרדיט: שאטרסטוק

אירועים רבים טלטלו את הבורסות והשווקים העולמיים בשנה החולפת. מהבורסה הסינית, דרך הבורסה האמריקאית, ועד הבורסות המקומיות, כולן מושפעות מאירועים עולמיים ומקומיים. השווקים בעולם מאופיינים בתנודתיות גבוהה, משתנים, ומאלצים אותנו לבחור ביתר קפידה את ההשקעות שיכולות להניב את התשואה הגבוהה ביותר.

גם סביבת הריבית האפסית והאינפלציה הנמוכה, מקשות על המשקיעים להשיג תשואה ריאלית חיובית, כך שהם נמצאים בחיפוש מתמיד - היכן להשקיע את הכסף בתקופה של ירידות בשווקים.

האם מגמת השווקים לצניחה או להתאוששות? האם נותרו אפיקים אטרקטיביים להשקעה? מניות, אג"ח, סחורות או מזומנים - איפה כדאי לשים את הכסף?

במושב מיוחד שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2015 של "גלובס", ישרטטו בכירים בינלאומיים בתחום ההשקעות תמונת-מצב עכשווית של המגמות בשווקים ואפיקי ההשקעה הכדאיים ביותר.

המושב יתקיים בהשתתפות: ד"ר דיוויד וו, ראש המחקר הגלובלי וראש תחום מטבע חוץ, Bank of America Merrill Lynch, אבי טיומקין, יועץ לקרנות גידור בינלאומיות, סטיבן קינג, יועץ כלכלי ראשי, בנק HSBC ד"ר כריסטיאן קלר, ראש תחום מחקרים כלכליים, Barclays העולמית.

ועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" תתקיים בתאריכים ה-6-7 בדצמבר בתל אביב, ותארח את בכירי המגזר העסקי, מקבלי ההחלטות, אנשי ממשל, בכירי המשק, דמויות מפתח מהעולם ועוד, לדיונים ייחודיים ואקטואליים.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

ועידת ישראל לעסקים 2015 לוגו
 ועידת ישראל לעסקים 2015 לוגו

תחזית מגדלת / צלם: thinkstock
 תחזית מגדלת / צלם: thinkstock