טופשופ והאחיות ג'נר משיקות קולקציית קפסולה לסילבסטר

שיתוף-הפעולה של האחיות קיילי וקנדל ג'נר לשושלת קרדשיאן עם ענקית האופנה הבריטית טופשופ מציע מלתחה שיקית לאירועי הסילבסטר הנוצצים

בדומה לשאר בירות האופנה בעולם, בשבועות הקרובים גם רחובות לונדון יתאפיינו בשגעת הסילבסטר, שתמשוך לחנויות האופנה אלפי פאשוניסטיות שיתורו אחר פריטים נוצצים בפרשנות מעודכנת ויייחודית.

וזה בדיוק הרעיון היצירתי והמסחרי שהביא את ענקית האופנה הבריטית טופשופ להחלטה על שיתוף-פעולה נוצץ במיוחד עם צמד האחיות התוסס לשושלת הקרדשיאן, קיילי וקנדל ג'נר, שעיצבו קולקציית קפסולה המתבססת על אנרגיות מסיבה שמחות.

"הקולקציה הזו משקפת את אופנת החגים האהובה עלינו", מבטיחות האחיות בידיעה רשמית שנמסרה מטעם המותג. "דאגנו לכלול בה מגוון ייחודי של פריטים נוצצים ואדג'יים. כל פריט עוצב במיוחד לעונת החגים ומשקף את לוק המסיבה המושלם בשילוב עם אופנת רחוב לא מתאמצת".

הקולקציה כוללת 15 פריטים, אקסטרווגנטיים יותר או פחות, המשקפים את הסגנון האישי של האחיות ויהיו שימושיים בהחלט גם בהמשך החורף.

בין הפריטים בקולקציה: שמלת מיני שחורה קטנה בתוספת חיתוכים גיאומטריים, חצאית מיני מטאלית בשילוב ז'קט בסגנון ספורט-אלגנט ברוח האולד-קול של הקולג', מעיל דמוי פרווה בגווני כחול וורוד עתיק ובדי סאטן אלגנטיים בהדפסי שיש. הצבע השחור זוכה כמובן למקום של כבוד בקולקציה, ככזה שיתאים לכל אירוע.

עניין שבשגרה

שיתופי-פעולה בין מעצבים בינלאומיים חשובים ובעלי שם לבין רשתות האופנה המהירות והנחשבות מהעולם, דוגמת בלמיין וורסצ'ה ל-H&M, וסטלה מקרטני וג'רמי סקוט לאדידס, כבר הפכו עניין שבשגרה. גם איחודי כוחות בין סלבריטאים לרשתות המהירות הם עניין נפוץ מאוד בעשור האחרון.

במקרה הספציפי הזה מדובר בשיתוף-פעולה שני ברציפות בין טופשופ לצמד האחיות הצעירות, מה שמוכיח ששני מקורות הכוח עובדים יחד מצוין וגוררים אחריהם באזז תקשורתי מכובד, שלא לדבר על ההצלחה המסחרית.

טופשופ, מצידה, נחשבת למעצמת אופנה בריטית ואחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של עולם האופנה. זוהי רשת אופנת הסטריט-וויר הבריטית היחידה שמציגה באופן קבוע בשבוע האופנה בלונדון, ותומכת כבר למעלה מעשור במיזם ה-New Gen, המאפשר למעצבים בריטיים צעירים להציג את הקולקציה שלהם בשבוע האופנה ולהיחשף בפני מאות עיתונאים מרחבי העולם. למותג יש למעלה מ-450 חנויות בכ-40 מדינות ברחבי העולם.

טווח מחירים: 220-950 שקל. להשיג החל מ-10 בדצמבר בסניפי טופשופ ישראל.