נחום ברנע לאיילה חסון: "שקי לי בתחת"

חסון, הרכש החדש של חדשות 10, מאוד לא אהבה את הדברים שפירסם ברנע על שליטת נתניהו בתקשורת ועל מהדורת "שישי" בהגשתה ■ התוצאה: ויכוח קולני ובוטה בין השניים במסדרונות הכנסת

נחום ברנע ואילה חסון / צילומים: יונתן בלום
נחום ברנע ואילה חסון / צילומים: יונתן בלום

גם זה סוג של איחול הצלחה: דרמה היום במזנון הכנסת עם מתקפה בלתי צפויה ובוטה מצד עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע כלפי מגישת "שישי" הנכנסת איילה חסון, שכללה ויכוח קולני וצעקות רמות במזנון הכנסת.

ברנע כתב היום (ב') בטורו על כך שראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו אינו מוכן לסמוך על איש בתחום התקשורת, והוסיף כי נתניהו שולט או מכתיב את הטון בלא מעט כלי תקשורת, ו"עכשיו גם במהדורת ליל שבת של ערוץ נוסף", זאת בהתייחסו לחסון שהצטרפה למהדורת "שישי" של חדשות 10.

לוואלה ברנז'ה נודע כי היום פגשה חסון את ברנע במזנון הכנסת והעירה לו על הדברים שכתב. בין היתר כינתה חסון את ברנע "חצוף", ושאלה כיצד הוא מעז לציין שנתניהו "קיבל סוכריה מערוץ 10".

לדברי אנשים שנכחו במקום, בין השניים התפתחו חילופי דברים שנמשכו כ-10 דקות, במהלכם הזהירה את ברנע חסון: "שלא אספר איך ניסית לשכנע אותי לכתוב על אשכנזי". על-פי אותם גורמים, בשלב מסוים הטונים של ברנע עלו, והוא פנה לחסון ואמר לה: "שקי לי בתחת, גברת חסון. עכשיו קומי מפה, לא רוצה שתשבי פה".

חסון השיבה לברנע: "בתור נושא הכלים של אולמרט, הייתי מציעה לך לחשוב לפני שאתה מדבר", והוסיפה: "אני מבינה שיש לך בעיה עם נשים חזקות, ראה ערך שלי יחימוביץ'".

יועץ התקשורת ברק סרי שנכח במקום הצליח להרגיע את חסון ואת ברנע, ואחרי כ-10 דקות של ויכוח קולני הם לחצו ידיים וחזרו בהם מהדברים שנאמרו.

חסון וברנע סירבו להגיב לדברים.