HBO תפיק גרסה אמריקאית ל"נבלות" של יורם קניוק והוט

את סגירת עסקת המכירה הובילה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן ADD

רשת הכבלים האמריקאית HBO רכשה את זכויות העיבוד של פורמט הסדרה "נבלות" של הוט, המבוססת על הנובלה "נבלות" שהופיעה ברומן "עיטים ונבלות" מאת יורם קניוק בשנת 2006.

את סגירת עסקת המכירה הובילה בחודשים האחרונים הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן ADD.

מיני-הסדרה "נבלות" עלתה בהוט בשנת 2010 בהפקת myTV של לי ירדני ואבירם בוכריס. השחקנים יהורם גאון ויוסי פולק גילמו צמד שני בני דור הפלמ"ח שיוצאים לנקום את נקמת דורם הנשכח במסע רצח סדרתי של צעירים ברחובות תל-אביב.

הסדרה בוימה על-ידי דרור סבו, שגם כתב אותה יחד עם דפנה לוין. הסדרה זכתה באותה שנה בפרס בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה.

גרסתה האמריקאית של "נבלות" תעסוק בצמד יוצאי מלחמת וייטנאם היוצאים למסע רצחני ברחובות מיאמי. את הסדרה תפיק Happy Maddison, חברת ההפקה של אדם סנדלר הנמצאת תחת Sony Pictures Television, והבמאי שנבחר הוא אלן פול, ששימש כשואו ראנר של "חדר החדשות", גם היא מבית HBO.

זרוע ההפצה של ADD בראשות מוזס-ליכטנשטיין חתומה בין השאר על מכירת הסדרות "ילדי ראש הממשלה" לרשת CW ו"פצועים בראש" לג'רי ברוקהיימר.

רשת HBO, שמזוהה עם סדרות כמו "משחקי הכס" ובעבר גם "סקס והעיר הגדולה", "הסופרנוס" ו"הסמויה", שידרה בעבר גם את שתי עונותיה של הגרסה האמריקאית של "בטיפול" הישראלית, שנחשבת עד היום לסדרה פורצת הדרך במכירות התוכן הישראליות לחו"ל.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, מסר כי "אנחנו גאים מאוד בנבלות וביוצריה. מכירת הזכויות לרשת ענק כמו HBO, מהמובילות והמשפיעות בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, היא כבוד גדול וצעד ראשון בהצלחתה של הסדרה בעולם".