אורן חזן התבדח על נכותה של ח"כ אלהרר; ננזף ע"י נתניהו

בהצבעות הלילה על חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית עורר חזן מהומה, לאחר שצעק לעברה של אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?" ■ חזן: "לא צחקתי על חברת הכנסת אלהרר. יש לי אחוז של נכים במשפחה"

קארין אלהרר / צילום: דור מלכה
קארין אלהרר / צילום: דור מלכה

חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) ממשיך להתבדח על חשבונה של חברת הכנסת הנכה קארין אלהרר (יש עתיד).

בהצבעות הלילה על חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית עורר חזן מהומה, לאחר שצעק לעברה של אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?". בתגובה ביקש יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, להרחיק את חזק מהמליאה, אולם חזן לא הורחק.

 

מטעם רה"מ נתניהו, חבר בסיעתו של חזן, נמסר כי "ראש הממשלה רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח"כ אורן חזן. אם אכן נאמרו, רה"מ דורש שהתבטאויות כאלה לא יישנו. כך גם אמר לח"כ חזן".

לפני כשבוע התקיימו בכנסת ההצבעות על תקציב המדינה, שאילצו את הח"כים להצביע עשרות ואף מאות פעמים בפרקי זמן קצרים. ח"כ אלהרר, הסובלת ממחלקת ניוון שרירים ומרותקת לכיסא גלגלים, ביקשה מח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) שילחץ בעבורה על לחצן ההצבעה. כשחזן הבחין בכך, הוא ניסה לטעון שיש כאן "הצבעות כפולות" ועורר מהומה, שנרגעה רק כשיולי אדלשטיין אישר את דרך ההצבעה הזו.

בראיון הבוקר לגלי צה"ל אמר חזן: "אני לא צחקתי על חברת הכנסת אלהרר. אם חברת הכנסת אלהרר נפגעה ממני אז אני מתנצל בפניה, אבל היא לא השיחה - אני לא מדבר עליה. חבר כנסת ערבי ממרצ הצביע כפול וכל השמאל עומד על הרגליים האחוריות ומנצל ניצול ציני וכואב את חברת הכנסת אלהרר בשביל לחפות על עבירה פלילית שנעשתה בליל ההצבעות.

חזן הוסיף: "יש לי אחוז גבוה של נכים במשפחה. חברת הכנסת אלהרר ישבה ושיחקה בפייסבוק ובטוויטר, וחברת הכנסת עיסאווי הצביע במקומה פעם אחר פעם. תבדקו למה הוא הצביע כפול".