ניסנקורן מאיים להשבית את המגזר הציבורי - בגלל תוספות שכר

"השיחות עם האוצר על הסכמי המסגרת נקלעו למבוי סתום - ההסתדרות שומרת על זכותה לנקוט בכל הצעדים הארגוניים העומדים לרשותה על-מנת לאפשר לעובדי המגזר הציבורי לקבל את זכויותיהם ואת התגמול על עבודתם המסורה" ■ אתמול ניסנקורן איים להשבית את כל המשק בגלל פגיעה לדבריו של המדינה בחוסכים לפנסיה

אבי ניסנקורן / צילום: תמר מצפי
אבי ניסנקורן / צילום: תמר מצפי

אין רגע דל בהסתדרות העובדים הכללית בראשות אבי ניסנקורן. לאחר שאתמול איים להשבית את המשק כולו בגלל פגיעה לדבריו של המדינה בחוסכים לפנסיה, היום ניסנקורן מאיים להשבית את המגזר הציבורי - בגלל תוספות שכר.

ניסנקורן הודיע היום (ג'), כי "ההתסדרות שומרת על זכותה לנקוט בכל הצעדים הארגוניים העומדים לרשותה על-מנת לאפשר לעובדי המגזר הציבורי לקבל את זכויותיהם ואת התגמול על עבודתם המסורה והנאמנה למען הציבור הישראלי". לדברי ההסתדרות, לאחר סבבי שיחות שהתקיימו בשבועות האחרונים עם פקידי האוצר, המו"מ בנושא הסכמי המסגרת הסתיים ללא תוצאות. השיחות בין הצדדים נקלעו למבוי סתום עקב הקשחת עמדות מצד גורמים באוצר, תוך העלאת דרישות בלתי סבירות שאינן קשורות לנושא הנדון, לפי הודעת ההסתדרות.

ניסנקורן מוסיף כי "למאות אלפי עובדים - בהם עובדי המשרדים הממשלתיים, אזרחים עובדי צה"ל, מורים, אחיות, עובדי כוח עזר, עובדים סוציאליים, תומכי רפואה, עובדי הרשויות המקומיות ועוד - מגיעה תוספת שכר לה הם זכאים עוד מ-2013, המועד בו הסתיים תוקף הסכמי השכר הקודמים".