כוכבת "אוויטה" שירי מימון מספרת על השנה שבה התמוטטה

הפריים-טיים הטלוויזיוני, מסע ההופעות והאלבום החדש השליכו אותה לאחת התקופות העמוסות בחייה, והיא נפלה חולה למיטה פעם אחר פעם ■ בדיוק כשחשבה לעצור הכול, קיבלה הצעה לגלם את אווה פרון במחזמר "אוויטה" ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

שירי מימון / צילום: עדי אורני
שירי מימון / צילום: עדי אורני

דמיינו עץ באובב יפהפה, שאנשים מגיעים במיוחד כדי להצטלם לצדו. קשה להאמין שהוא החל את דרכו כזרע קטנטן. כזו היא שירי מימון: זה לא מקרה שהיא מצליחה למצות בכל רגע נתון את הפוטנציאל המלא שלה. השילוב בין אמביציה, ורסטיליות ויכולת למקסם תוצאות, ממצב אותה כאחת הנשים המובילות בתרבות היום.

הרבה קרה מאז שסיימה את העונה הראשונה של "כוכב נולד" במקום שני. מימון יושבת היום על משבצת כמעט בלעדית של זמרת פופ-גלאם ישראלית. היא מהזמרות היותר מושמעות ברדיו, המופע המשותף שלה עם שמעון בוסקילה הוכרז כאחת ההצלחות המסחריות הכי גדולות בעולם המוזיקה וזיכה אותם באלבום זהב ובפרס הרכב השנה. מאז כבר הספיקה להצטלם לעונה שנייה ב"אקס פקטור" ולקבל את תפקיד חייה בתיאטרון הבימה, כאווה פרון.

אבל עוד לפני שאנחנו מספיקות לדבר על התפקיד, היא פוצחת בסיפור, במהירות לשונית ובתיאטרליות. "לא ישנתי דקה בלילה. אני מרגישה שאיתי, הבן שלי, מוזר קצת. בדרך-כלל הוא כזה ילד שמח ומצחיק, ובימים האחרונים הוא חסר מצב-רוח. חשוב לציין שאני כבר 10 ימים רצוף ב'אוויטה', זאת אומרת שאני לוקחת אותו בבוקר לגן, אם אני מצליחה להתעורר, ומחזירה אותו מהגן, נמצאת איתו שעה ואז טסה להופעה.

"לפני כמה ימים צלצלתי לגננת, אמרתי לה שאיתי מוזר, ושאלתי אם נראה לה שזה בגלל שאנחנו מנסים לגמול אותו מאיזה בקבוק שהוא דבוק אליו. היא ענתה שאולי זה קשור לגמילה, 'אבל תגידי, את בבית?'. הודיתי שאני פחות בבית, אבל הוא מכיר את התקופות האלה שאני יותר נמצאת ופחות נמצאת, אני מסבירה לו שאמא הולכת לעבוד.

"סיימתי את השיחה איתה, ואחרי ההצגה צלצלתי לחמותי. בעלי וכולם הסכימו שזה כנראה בגלל שהוא לא רואה אותי. אז לא ישנתי כל הלילה, אמרתי לעצמי 'דפקתי את הילד, הוא לא רואה אותי'. השעה 3 בבוקר, הוא כל רגע קורא לי, ואני אומרת 'וואי, וואי, מה עשיתי לו'. מחשבות מפה עד להודעה חדשה.

"בבוקר קמתי אליו, והרגשתי שהוא קצת חם. קבעתי תור, הגעתי לרופא, וכמובן שיש לו דלקת גרון נוראית. העיקר שהגננת, הסבתא, בעלי ואני - מאשימים אותי. זהו, אז בגלל זה אני כזו גמורה".