רשת נעלי הילדים והפעוטות הגדולה בישראל, nimrod&more, משיקה אתר מכירות ברשת. החנות המקוונת מהווה השלמה לפריסה הפיזית של 65 סניפים ברחבי הארץ, והיא תהווה פלטפורמת מכירה נוספת עבור הרשת.
החברה השקיעה במהלך 800 אלף שקל. פתיחת האתר היא המשך למהלך רחב-היקף של הרשת שכלל לאחרונה גם שינוי במיתוג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.