קולקציית החורף של "סטלה ולורי": תשוקה לעיצוב וליצירתיות

קולקציית החורף של המותג המקומי, בהשראת אומנויות לחימה, תקרוץ בקלות לפאשוניסטיות אמיצות ובו-זמנית גם למי שאינה חפצה בהתחכמויות אופנתיות

 מתוך הקולקציה של המעצבת: "סטלה ולורי" / צילום: שי אפגין
מתוך הקולקציה של המעצבת: "סטלה ולורי" / צילום: שי אפגין

גזרות חדשות וצבעוניות חורפית המתובלת בנגיעות מטאליות, הן כל מה שצריך כדי לשרוד את שעון החורף הנוכחי. די במבט אחד בקולקציית החורף של "סטלה ולורי", כדי להבין שמדובר במותג מלא תשוקה לעיצוב וליצירתיות, המייצר מדי עונה אוסף של פריטים מוקפדים, נדיבים בבד, ייחודיים ויפים, מבלי להתפשר על עניינים של נוחות והיגיון.

קולקציית החורף של המותג המקומי תקרוץ בקלות לפאשוניסטיות אמיצות ובו-זמנית גם למי שאינה חפצה בהתחכמויות אופנתיות. אומנויות לחימה הן ההשראה לעיצובם של הפריטים, שלדברי צמד המעצבות מספרים סיפור של שכבת הגנה ומשחק בין איחוי הקרעים לבין עוצמה גדולה.

"הבגדים הם כלי מכיל, מעטה, שכבת הגנה וביטחון שאנו עוטים עלינו ובאמצעותה יוצאים ומתמודדים עם העולם", הן אומרות. "בעיצוב זה בא לידי ביטוי בפריטי אוברסייז המסתירים את קימורי הגוף ומבטיחים כי האישי ביותר שלנו לא ייחשף". בהתאם, בפריטים שונים משולבים אזכורים לצלקות וקרעים בדמות משחקים של חשיפות והסתרה, חרכים צרים ודקים, מיפתחים מעניינים לצד צווארונים בולטים, כתף מודגשת, גימורים פרומים בחלקם וכיסים גדולים במיוחד. במילים אחרות, מדובר בגן עדן קטן לכל מי שרוצה לספר סיפור על עצמה דרך החיצוניות שלה.

האחיות ורד וזוהר בלנק, הן שתי המעצבות העומדות מאחורי המותג, הקרוי על שם שתי הסבתות משני הצדדים.

זוהר בוגרת תואר שני במינהל עסקים, ורד אדריכלית. בשלב מסוים השתיים הלכו יחד ללמוד עיצוב תיקים בבית הספר לעיצוב "גילדה" ולפני כ-4 שנים הקימו יחד את המותג שהחל בעיצוב תיקים מעור ובאופן די טבעי התפתח לקו ייחודי של בגדים. "הבגדים שאנחנו מעצבות הם הנשיות החדשה: הם משדרים משהו עוצמתי בעל השפעה, אבל לא דרך הדגשת הגוף והקימורים הנשיים והם לא מנסים להיות גבריים, אלא ממציאים צללית נשית אחרת. בעינינו היופי בבגד הוא היכולת שלו להשתנות מאישה לאישה ולכן כל הפריטים שלנו הם וואן-סייז, חסרי מידה. הבגד מקבל חיים משל עצמו ברגע שהוא מונח על כל אחת באופן שונה".

טווח מחירים: 890-1,450 שקל. להשיג בחנות המותג במתחם בזל בתל-אביב ובחנות המקוונת ב-ETSY 

 מתוך הקולקציה של המעצבת: "סטלה ולורי" / צילום: שי אפגין
  מתוך הקולקציה של המעצבת: "סטלה ולורי" / צילום: שי אפגין