לקוח פרטנר: הטאבלטים "במתנה" עלו לי 10,000 שקל

פרטנר: כמחווה שירותית נקבל את הטאבלטים בחזרה

עוד חוזר ניגון הטאבלטים במתנה לכאורה, וזרם התלונות ל"גלובס" לא פוסק.

הפעם מדובר בלקוח פרטנר המחזיק ברשותו 10 קווים, שהופתע לגלות חיובים של 10,000 שקל עבור "מתנות" שלטענתו הובטחו לו בהיותו לקוח ותיק.

"לפני כחודש התקשרה אליי נציגת פרטנר ואמרה לי שאני לקוח ותיק של החברה, ושאני משלם לפי מסלולים יקרים", כך מספר ד' בפנייתו. "הנציגה הציעה לי לעבור למסלולים זולים יותר וגם לממש זכות ל-5 מתנות. ביקשתי לעבור למסלול הזול יותר ללא מימוש הזכות למתנות, ונאמר לי שזה לא אפשרי, ושחייבים לממש את זכות המתנות.

"ביקשתי שהות בת יום אחד כדי לשאול את משפחתי אילו מתנות הם צריכים, ובחרנו: שני טאבלטים ללא כרטיס סים, שני טאבלטים עם קו טלפון ומצלמה אחת. ואכן, ה'מתנות' הגיעו עם שליח למשרדי", מספר ד', כשהוא מדגיש: "ברור לי מעל כל ספק שכלל לא נאמר לי מחיר כלשהו ל'מתנות' . ככל הזכור לי, כלל לא חתמתי על הסכם כלשהו מול פרטנר בנושא.

"אלא שאחרי זמן קצר קיבלתי בדואר חשבונית מס על סך 10,000 שקל בגין 5 'המתנות'. מיד כשקיבלתי את החשבונית התקשרתי לפרטנר, וענה לי מוקדן שהבטיח לחזור אליי תוך זמן קצר. המוקדן לא חזר אליי, וחשבתי שהנושא עדיין בבירור ומתעכב עקב החגים".

אחרי החגים ד' צלצל שוב לפרטנר, וגם הפעם נציגה שענתה הבטיחה כי תבדוק את הנושא ותחזור אליו. התסריט הזה חוזר חלילה - עד אשר נציגה אחרת הדגישה בפניו כי "אין מתנות בחינם". עם זאת, גם היא לא הצליחה לספק לו תשובה לבדיקה המובטחת, והשיבה כי העניין ייבדק, כולל האזנה להקלטת השיחה עמו, וכי הוא ייאלץ להמתין לתשובה.

משזו בוששה להגיע, ד' העביר פנייתו ל"גלובס". "גם אם עניין המתנה שנוי במחלוקת, הרי לא ייתכן שמכרו לי 5 מכשירים מבלי ליידע אותי מה מחירם", טען.

עוד הוא הלין כי על גבי הסכם התקשרות לכאורה שהועבר אליו מתנוססת חתימה שאינה דומה כלל לחתימתו.

תגובת פרטנר: "החברה אינה מציעה ציוד קצה ללא תשלום. עם קבלת פנייתכם בדקנו את המקרה. נציין כי במערכותינו טופסי התקשרות של העסקה חתומים כדין. עם זאת, פנינו ללקוח, ביקשנו ממנו להשיב את המכשירים לחברה ואישרנו לו, כמחווה שירותית, ביטול עסקה".