סוזוקי: גרסה חדשה לג'יפון מהפופולריים בארץ

חדש על הכביש: סוזוקי מציגה גרסה ספורטיבית חדשה לקרוסאובר ויטארה ■ וגם סובארו חושפת את האימפרזה סדאן קונספט עליה יבוסס הדור הבא של המשפחתית הפופולרית

סוזוקי ויטארה החדשה היא אחת המכוניות המבוקשות ביותר בפלח דגמי הקרוסאובר והיא התקבלה בחיבוק גדול כאן אצלנו וגם באירופה אם כי העדר היצע של מנועים קצת העיב על השמחה, אולם כעת יש לחובבי סוזוקי בשורה כי היצרן היפני הודיע על הרחבת משפחת המנועים של הויטארה מעבר למנוע הבנזין והדיזל היחידים שהוצעו עד כה.

קבלו את הסוזוקי ויטארה אס, הגרסה הספורטיבית לקרוסאובר בעל השם המיתולוגי מגיעה עם חישוקי 17 אינץ בצביעה שחורה מבריקה ועם פגוש קדמי מוחצן יותר ועיטורים שחורים לאורך המרכב וכמובן גם כנפון אחורי ספורטיבי. תחת מכסה המנוע תמצאו יחידת כח מוגדשת טורבו בנפח 1.4 ליטר הראשון לדור מנועי הבוסטרג'ט של סוזוקי אשר מפיק 138 כוחות סוס ומומנט של 22 קג"מ כבר באלף וחמש מאות סלד.

מגדש הטורבו מחובר ישירות לראש המנוע והזמינות שלו כמעט מידית וזה מאפשר למכונית לזנק מעמידה למאה קמש תוך 10.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 200 קמש. על פי סוזוקי, צריכת הדלק של המכונית היא 18 וחצי קילומטר לליטר והיא מגיעה כסטנדרט עם תיבת הילוכים ידנית או אוטמאטית בת שש מהירויות. מחברת מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי נמסר כי דגם הויטארה אס יגיע לישראל באמצע השנה הבא ויאופיין ברמת גימור גבוהה.