דומינו'ס פיצה ישראל משיקה כפתור ביתי להזמנת פיצה מהירה

הדומינו'ס Button, מגנט למקרר בתצורת כפתור, מאפשר בלחיצה אחת להזמין פיצה - מבלי לעבור דרך האפליקציה, אתר האינטרנט או שיחת טלפון

יצרניות הפיצה מנסות כל הזמן למצוא דרכים לקצר את תהליכי ההזמנה. דומינו'ס פיצה בישראל הודיעה היום (ב') על הדומינו'ס Button - מגנט למקרר בתצורת כפתור, המאפשר בלחיצה אחת להזמין פיצה - מבלי לעבור דרך האפליקציה, אתר האינטרנט או שיחת טלפון.

הכפתור של דומינו'ס עובד בטכנולוגיית WiFi, כך שהוא פועל רק ברשת בה הוא הוגדר.

לאחר הגדרה ראשונית עם שירות One Click Pizza של החברה - שירות המזמין בלחיצה אחת את ההזמנה השכיחה של המשתמש, הלקוח לוחץ פעם אחת על הכפתור, ומיד לאחר מכן הוא מקבל מסרון לטלפון המבקש ממנו לאשר את ההזמנה. המטרה בתהליך האישור הוא למנוע הזמנות פיצה שלא לצורך.

דומינו'ס פיצה תחל בחלוקת הכפתורים במהלך חודש ינואר, כשבשלב הראשון מספר מוגבל של נסיינים יוכל לקבל אותם חינם. הדבר דורש רישום באתר של החברה.

דומינו'ס Button קיבל השראה רבה מכפתורי ה-Dash Button של חברת אמזון, אשר הושקו בארה"ב לפני מספר חודשים. אמזון מציעה כפתורים פיזיים להזמנת סכיני גילוח, חומרי ניקוי ומזון לתינוקות. מדובר בעיקר במוצרים אשר לקוחות רוכשים באופן קבוע, שנגמרים לפני שהם זוכרים לקנות חבילה חדשה.

בארה"ב אמזון גובה תשלום של 5 דולר עבור הכפתור, כאשר הלקוח מקבל זיכוי באותה עלות לחשבון שלו. בשלב הזה בישראל, דומינו'ס לא גובה מהנסיינים תשלום עבור הכפתור.