כמה מרוויח ציון ברוך על הקמפיין של תאגיד המיחזור תמיר?

ברוך מדבב בקמפיין את דמותו של החתול "דדי", המוודא שכל הדיירים משליכים את פסולת האריזות לפח הכתום של תמיר ■ ברוך חתם על חוזה תלת-שנתי עם התאגיד

ציון ברוך מככב בימים אלה בסרטון הפרסומת החדש של תאגיד המיחזור תמיר, והוא מדבב בקמפיין שרץ בימים אלה בתקשורת את דמותו של החתול "דדי", ששם לעצמו למטרה לוודא שכל הדיירים משליכים את פסולת האריזות לפח הכתום של תמיר.

הקמפיין הושק באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, והוא בא לקדם את השימוש בפח המיחזור הכתום למיחזור אריזות שונות. ברוך חתם על חוזה תלת-שנתי עם תאגיד תמיר, והוא יקבל עשרות אלפי שקלים בכל שנה. הקמפיין עלה בהשקעה של 2 מיליון שקל. 

בקמפיין, "דדי" בקולו של ברוך פוגש כל פעם אחד מדיירי הבניין, ומתפתח ביניהם דיאלוג הנוגע למיחזור וחשיבותו. זהו הקמפיין השני שמשיק תמיר, לאחר שקמפיין "גיבורי-העל" הראשון שלו משנת 2013 זכה לחשיפה והצלחה מרובה.

בבסיס האסטרטגיה של שני הקמפיינים עומד הצורך בשינוי התפיסה של האוכלוסייה בישראל כלפי פסולת האריזות המיוצרת על-ידי כל אחד ואחת והרצון להביא לשינוי ארוך-טווח, אשר יתווה ערכים חדשים של הפרדת הפסולת הביתית והעברתה למחזור.

קובי דר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר, מסר: "אנו יוצאים בקמפיין שמטרתו להסביר לתושבים מה נכנס לפח הכתום ומה מצופה מהם. אין ספק שמדובר באתגר גדול, אך אנו נכונים לו ומשקיעים בו חשיבה רבה.

"הקמפיין נועד לעודד מיחזור בקרב האוכלוסייה הרחבה, והוא עושה זאת באמצעות דמות משעשעת ושנונה שמנתחת את הרגלי השלכת הפסולת שלנו. בתרבות של היום אנו מוקפים במסרים רבים, וקשה מאוד לייצר קשב. רובנו בוחרים להקשיב דווקא למסרים שאנו מצליחים להזדהות ולהתחבר עמם, ופחות לאלה שמטיפים לנו או מאיימים עלינו. לכן בחרנו בדמות זו, ולכן בחרנו בציון ברוך".