מיי סייז תנסה להירשם למסחר בבורסת ה-AIM בלונדון

מניית החברה, הפועלת "לשנות את הקנייה של בגדים באינטרנט", זינקה ב-170% בשנה האחרונה

רונן לוזון / צילום: איל יצהר
רונן לוזון / צילום: איל יצהר

מעל לשנה חלפה מאז שחברת מיי סייז  (MySize) הודיעה על כוונתה להירשם למסחר בארה"ב לצד המסחר בת"א, וכעת התארכות התהליכים לרישום בנאסד"ק מובילה את החברה לקדם אפשרות נוספת, והיא רישום למסחר בבורסת AIM בלונדון.

החברה שמפתחת מוצר שנועד לאפשר למדוד את מידותיו של אדם באמצעות טלפון סלולרי כדי להקל על רכישת בגדים באמצעות האינטרנט, הודיעה היום שהתקשרה במזכר הבנות עם ZAI Corporate Finance, יועץ ממונה המייעץ לה בנוגע לרישום ב-AIM. החברה תשלם ל-ZAI כ-100 אלף פאונד, מחצית הסכום ישולמו לאחר הרישום ב-AIM. בנוסף, ZAI יהיה זכאי ל-5% מכל סכום שהחברה תגייס בלונדון. ההערכה היא שהחברה תוכל להשלים את הרישום עד פברואר הקרוב.

"כרגע לא מתוכנן גיוס הון", מציין מנכ"ל החברה, רונן לוזון. "גייסנו לאחרונה 4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ויש לנו מספיק כסף בקופה. הרישום הוא פלטפורמה נהדרת ליצירת מודעות, הגעה לקמעונאים וגם לצרכי גיוס בעתיד, אם נצטרך".

לאחר עלייה של 170% במניית החברה בשנה האחרונה (כולל כ-4% היום) נסחרת מיי סייז בת"א בשווי 290 מיליון שקל, הגם שלדוחותיה מצורפת הערת "עסק חי". בסוף הרבעון השלישי היו בקופת מיי סייז 6.4 מיליון שקל, ולדברי לוזון, היא תוכל להשתמש בכספי הגיוס שבוצע לאחרונה, לאחר שתירשם במסגרת הרישום הכפול - כלומר, ברגע שתיסחר בנאסד"ק ו/או ב-AIM.

העיכוב ב-SEC: "לא בגלל יצחק זיגדון"

לוזון מדגיש שבחברה לא ויתרו על מסחר בנאסד"ק. "אנחנו מחכים לאישור של נאסד"ק לרישום, ב-SEC (רשות ניירות ערך של ארה"ב) אנחנו מאושרים כבר. לא חשבנו שזה ייקח כל כך הרבה זמן, אבל זה תהליך בירוקרטי", הוא אומר.

לשאלה האם העיכוב קשור ליצחק זיגדון - בעלה של בעלת השליטה בחברה שושנה זיגדון, שמופיע ברשימת המבוקשים של האינטרפול על תרמית ניירות ערך - לוזון משיב כי "לא, אין לנו שום אינדיקציה שזה קשור לכך. אגב, גם בתהליך מול ה-AIM הודענו בעצמנו שסיפור כזה פורסם בתקשורת, והרגולטור בעצמו אמר לנו שזה ברמה של סיפור צהוב כמו בעיתון סאן; אם לזיגדון אין חלק בחברה והוא לא מעורב בה והוא רק נשוי לבעלת השליטה - זה לא משנה".

לדברי לוזון, מיי סייז הוקמה "במטרה לשנות את צורת הקנייה של בגדים באינטרנט". הטכנולוגיה שלה מאפשרת להפוך את הטלפון ל"סרגל" שמודד את אורך הידיים, הרגליים וכדומה באמצעות משיכתו על-פניהם, ליצור פרופיל של האדם ולשמור אותו על הענן, משם הוא מתקשר עם אתרי הקמעונאים. לדבריו, היתרון התחרותי של החברה הוא השימוש בסנסורים של הטלפון ולא בצילום או מדידה פיסית והכנסת נתונים.