חסות לליגת הנשים בכדורסל מיבואנית פיאט לישראל

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, שהמנכ"ל שלה הוא כדורסלן העבר אורי להב - תעניק מדי חודש רכב לסופ"ש לשחקנית המצטיינת

איריס שטרק, אורי להב / צלם: באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל
איריס שטרק, אורי להב / צלם: באדיבות מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל

קבוצת סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון), יבואנית פיאט לישראל, הודיעה על שיתוף פעולה עם מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל. במסגרת ההסכם בין הצדדים, תינתן תמיכה שוטפת לפעילויות מרכזיות של המינהלת ואוהדי הקבוצות: קבוצת סמל"ת תעמיד אוטובוסים לטובת הסעה של קבוצות אוהדים ואוהדות צעירים אשר אין ביכולתם להגיע למשחקים באופן עצמאי.

בנוסף, אחת לחודש במעמד הכרזת השחקנית המצטיינת, תעניק קבוצת סמל"ת רכב מפנק לסופ"ש לזוכה - וכל זאת מתוך מחויבות לקידום הספורט הנשי בישראל והעצמה נשית כמו גם עידוד למצוינות ספורטיבית. המכונית הראשונה תימסר ביום שני הבא (14.12) במשחק בו תארח מכבי רמת חן את הפועל ראשל"צ.

אורי להב , מנכ"ל קבוצת סמל"ת ובעבר כדורסלן מכבי חדרה, הפועל ת"א, גליל עליון, הפועל אילת ונבחרות ישראל, מסר: "החיבור של מותג פיאט לליגת כדורסל הנשים נוצר בראש ובראשונה בכדי לקדם את ספורט הנשים בישראל, ומעבר לכך - בכדי לתת את החשיבות הראויה לנושא של העצמה נשית בכל תחומי החיים. אני מקווה ששיתוף-הפעולה הזה יאפשר לנשים ברחבי הארץ להיחשף לערכי מותג פיאט - ביניהם מצוינות, שוויוניות ומשפחתיות".

רו"ח איריס שטרק יו"ר מינהלת הליגה בכדורסל נשים: "אנו שמחים וגאים שקבוצת סמל"ת מעניקה חסות לליגת העל לנשים ובכך מביעה אמון מלא במותג שלנו. למותג פיאט ולליגת העל לנשים בכדורסל ערכים זהים של מצוינות ותחרותיות ועבודת צוות. ראשי החברה מאמינים כי ספורט נשים מהווה פלטפורמה מצוינת להגברת המודעות של ערך המותג בעיקר בקרב נשים. כולי תקווה שפיאט תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות".