פלסטיק פנטסטיק: המותג "מדוזה" משיק קולקציית תיקים מפלסטיק

סטודיו מדוזה משיק 6 דגמים חדשים של תיקי פלסטיק באירוע מכירה חגיגי

תיק של סטודיו מדוזה / צילום: גלעד בר שלו
תיק של סטודיו מדוזה / צילום: גלעד בר שלו

סנונית ראשונה מתוך קולקציית 2016 של המותג "מדוזה", שחרת על דגלו את הייחודיות לעיצוב תיקים העשויים פלסטיק בטכניקה תעשייתית, מושקת בימים אלה, בדמות 4 דגמים חדשים, כולם תיקי צד וערב, ב-5 צבעים שונים, כולל צבע חדש - שמנת-אוף ווייט.

התיקים עשויים פלסטיק בלבד, ללא תוספת של דמויי עור והטקסטורה שהייתה בכל הקווים של המותג מפנה את מקומה לטובת תשומת הלב לצורה. מראה התלת-ממד של התיק נוצר כולו בפלסטיק, בהטבעה עצמה, והוא למעשה הטקסטורה החדשה. התוספת של המתכת הזהובה בחלק מהדגמים מוסיפה נגיעה מהודרת לתיק וכך מתקבל מראה בוגר יותר שמאפיין גם את תהליכים האישיים שעוברים על שתי המעצבות מאחורי המותג - גילי רוזין טמם ועדי גל - כנשים.

"המתכת מדגישה בצורה אלגנטית את השבירות הגיאומטריות את הפינות והזויות שיצרנו בפלסטיק, בעזרת טכניקת ההטבעה", הן אומרות. ואכן, שתי המעצבות מצליחות שוב לשדרג את הפלסטיק, ולהמחיש את העובדה שדווקא השילוב בין המראה הגדוש של החומר לבין התחושה האוורירית והצבעונית שלו, מעניק לפריטי הלבוש הנלווים האלה מראה קוקטי, חדשני ומודרני.

לכבוד חנוכה, עד ה-14/12, תינתן הנחה של 16% על כל החנות באונליין, ומחר, ביום שישי, גם בסטודיו של המותג, במכירת חנוכה חגיגית וטעימה.

טווחי מחירים לפני הנחה: 100-480 שקל. דיזנגוף 110 תל-אביב, בחצר. 10:00-14:00. 

תיק של סטודיו מדוזה / צילום: גלעד בר שלו
 תיק של סטודיו מדוזה / צילום: גלעד בר שלו