סמסונג משיקה בישראל את השעון החכם Gear S2

מחירו עומד על 1,660 שקל לגרסת הספורט ו-1,800 שקל לגרסת הקלאסיק ■ מגיע בעיצוב הכולל מסך עגול ומערכת ההפעלה טייזן ■ סמסונג מתכננת גם להשיק את שירות התשלומים שלה בישראל

סמסונג השיקה היום (ג') את השעון החכם שלה Gear S2. מחירו עומד על 1,660 שקל לגרסת הספורט ו-1,800 שקל לגרסת הקלאסיק. ברשת סמסונג סטור של היבואנית סאני, מציעים הנחה של 200 שקל במעמד הרכישה. בחברת אורנג', כרגע מפעילת הסלולר היחידה שמוכרת השעון, מציעים את שני הדגמים ב-1,700 שקל.

ה-Gear S2 מגיע בעיצוב הכולל מסך עגול, בהתאם לטרנד של רוב השעונים החכמים מבוססי אנדרואיד, אשר יצאו לשוק בחודשים האחרונים. דגם ה-Gear S הקודם הגיע בעיצוב מלבני. מערכת ההפעלה של השעון היא טייזן מבית סמסונג.

סמסונג שילבה בשעון את טכנולוגית ה-NFC המאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק, באמצעות שירות סמסונג Pay, אשר זמין בארה"ב. בסמסונג ישראל מתכננים להשיק את השירות גם בארץ, במטרה להגביר את הנאמנות למוצרי החברה. "ה- Gear S2 הינו שחקן חיזוק משמעותי לקראת הכניסה של סמסונג לעולמות התשלומים בסלולר", אומר אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל. "השעון הינו התגלמות החדשנות פורצת הדרך של סמסונג ותוספת מושלמת לכל אירוע, המלווה את המשתמש בקלות במעבר מבוקר לערב, מהעבודה לאימון ומבטיח שהצרכן יפיק יותר מכל רגע של היום בכך שהופך אותו לחכם יותר, אישי יותר ובסופו של דבר גם מהנה יותר".

ה-Gear S2 מגיע בגרסה בשם קלאסיק. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. שני השעונים מגיעים בעובי של 11.4 מ"מ, מסך בגודל 1.2 אינץ' בטכנולוגיית SuperAMOLED ברזולוציה של 360 על 360 פיקסלים. המעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ', זיכרון העבודה של חצי ג'יגה ונפח אחסון פנימי של 4 ג'יגה. השעון עמיד לרטיבות ואבק והוא גם כולל טכנולוגיות תקשורת מסוג: WiFi ובלוטות' 4.1. הסוללה מגיעה בקיבולת 250 מיליאמפר/שעה, הסוללה מחזיקה כיום וחצי של עבודה. דגם ה-S2 ספורט שוקל 47 גרם בעוד שדגם הקלאסיק שוקל קצת פחות - 42 גרם.

השעון כולל יומן פעילות עם תצוגת 24 שעות, אפשרות לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה, במטרה להתקדם ליעד הכושר אשר הוגדר. בנוסף, נשלחים למשתמש התראות, על מנת להגביר את המוטיבציה ולהישאר על מסלול היעדים.

 

התחרות מתחממת

תחום השעונים החכמים בישראל עדיין לא התפתח יותר מדי. חברת וואווי הייתה הראשונה להשיק שעון בארץ בהשקה רשמית גדולה (קמפיין בכיכובו של הזמר מוקי). השעון של החברה - Watch הושק בארץ בחודש נובמבר ומאז נמכרו כמה אלפי יחידות שלו. המחיר עומד על 1,800 שקל. חברת LG מוכרת בישראל כבר תקופה ארוכה את השעון שלה Urban Wear ב-1,700 שקל. אולם המכירות של החברה התבצעו בהשקה שקטה ומתחת לראדר.

חברת אפל עדיין לא השיקה את השעון שלה בישראל באופן רשמי. ישראליים רבים כבר קנו את האפל Watch דרך יבוא מקביל או ביבוא עצמאי. השעון של אפל צפוי להגיע לישראל ביבוא רשמי בחודשים הקרובים.