יותר מ-1.3 מיליון צפו אמש בפרק הפתיחה של "האח הגדול"

התוכנית זכתה לרייטינג של 36.3% במשקי-הבית היהודיים ■ מדובר בנתון נמוך מזה של השקות התוכנית בעונות הקודמות: עונת ה-VIP ששודרה בראשית השנה הושקה עם נתון של 39.6%

השקה גבוהה נרשמה אמש (ד') לפתיחת העונה השביעית של תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, "האח הגדול". למעלה מ-1.3 מיליון צופים התחברו למסך ערוץ 2 בזמן שידורה, והתוכנית זכתה לרייטינג של 36.3% במשקי-הבית היהודיים. רגע השיא בתוכנית עמד על 42%.

למרות הנתון המוצלח לעומת מגמות הצפייה בימים אלה, מדובר בנתונים נמוכים מאלה של השקות התוכנית בעונות הקודמות. עונת ה-VIP ששודרה בראשית השנה הושקה עם נתון של 39.6% צפייה, ואילו זו ששודרה לפניה עמדה על 37.4% צפייה.

בערוץ 10 בחרו לא להתמודד עם השקת תוכנית הריאליטי ממול. למרות ההצהרות בערוץ לפיהן לא ישנו את לוח השידורים לנוכח התחרות, הוחלט בערוץ 10 לדחות את שידור תוכנית הדגל "בייבי בום" מיום רביעי לתאריך אחר. בערוץ לא רצו להקריב את התוכנית בעלת הפוטנציאל הכלכלי לנוכח התחרות, והציבו סרט תיעודי אודות אסון אולימפיאדת מינכן. התוכנית הניבה נתון נמוך של 5.9% צפייה בלבד.

גם חדשות 2 רשמו אתמול נתונים גבוהים - 24.7%, ואילו חדשות 10 שמרו על יציבות למרות התחרות הגדולה - 11.5%.

יש לציין את זירת תוכניות הבוקר שהייתה מאוד צמודה אתמול - אורלי וגיא בערוץ 10 עם 4.5% ותוכנית הבוקר של קשת עם 5.4% צפייה.