אח של בר רפאלי השיק אפליקציה חדשה שמקודמת בנתיבי איילון

האפליקציה של blindspot מאפשרת לשלוח הודעות אנונימיות לאנשי קשר מבלי שיידעו במי מדובר

בסוף השבוע האחרון עלתה במחלף ההלכה בנתיבי איילון פרסומת חדשה וזועקת על אפליקציה חדשה בשם Blindspot עם סמיילי מחייך. לא רק שהפרסומת לא נותנת הרבה מידע אודות האפליקציה, אלא שנדיר לראות במחוזותינו, ובכלל, פרסומת לאפליקציה. עולם האפליקציות מתבסס בעיקר על ויראליות לצד קמפיינים דיגיטליים וביקורות באתרים ובבלוגים ופחות על פרסום אולד סקול. ועדיין, את הפרסומת הזו אתם הולכים לראות עוד הרבה זמן.

אז מי עומד מאחוריה? מפתח האפליקציה הוא לא אחר מאשר דור רפאלי, אחיה של דוגמנית העל בר רפאלי, ששמה עלה לאחרונה (מעבר לרגיל) בעקבות חקירה מתוקשרת ברשות המסים. שותפתו היא לי גרינברג.

מאחורי האפליקציה עומדת קבוצת "שלנו" (Shellanoo Group), שאחראית על פיתוח שורה של אפליקציות בהן אפליקציית Music Messenger. מאחורי הקבוצה עומד היזם עודד קובו, בנו של איש העסקים בבו קובו. החברה גייסה עד היום 35 מיליון דולר בהובלת האוליגרך רומן אברמוביץ', לצד שמות מובילים בעולם המוזיקה והבידור בהם ניקי מינאז', דיוויד גואטה, טייסטו, אביצ'י, וויל איי אם ועוד.

מדובר באפליקציית הודעות מיידיות, כחלק מטרנד רחב שמכניס לשוק שלל אפליקציות שכאלה, כשבמקרה הזה הטוויסט הוא סביב האנונימיות. האפליקציה של blindspot מאפשרת לשלוח הודעות אנונימיות לאנשי קשר מבלי שיידעו במי מדובר. עוד לפני שנשאל מי צריך את זה, נאמר שנמען ההודעה לא יכול לקרוא אותה מבלי להוריד את האפליקציה והוא מקבל הודעה על כך שקיבל מסר דרך האפליקציה עם לינק להורדת האפליקציה לאייפון או לאנדרואיד.

בחברה מסבירים שהשירות יכול לשמש מישהו שרוצה להתחיל עם מישהי: מעביר מסר - טקסט, תמונה, סרטון או הודעה קולית - ולחזר אחריה ורק במקרה שיש התעניינות מהצד השני ניתן להזדהות. כמו כן, מסבירים בחברה כי אם אדם כועס על מישהו אחר אז הוא יכול לומר לו על כך מבלי החשש שיידע מי זה.

לא ברור אם האפליקציה בהחלט שימושית, אבל החיבור של רפאלי לביצת הסלבס המקומית בהחלט עושה את עצמו. שורה של סלבס שיתפה בסוף השבוע האחרון את האפליקציה בחשבונות האינסטגרם שלהם, בהם אגם רודברג, טל מוסרי, דנה פרידר, אנה אהרונוב ואחרים.

הבאזז סביב האפליקציה הקפיץ אותה ברשימת האפליקציות המורדות ביותר, אך השאלה אם אחרי הבאזז וההורדות המשתמשים ימשיכו להיות פעילים ולהחזיק את האפליקציה לאורך זמן.