מתחרה בסיאט איביזה: פיג'ו 208 ברמת גימור חדשה

גרסאות חדשות ומחירים נמוכים לדגמים פופולריים כמו פיג'ו 208 אוטומטי ב-83 אלף שקל וסיטרואן קקטוס ב-90 אלף שקל ■ כך תנסה לובינסקי לכבוש את שוק הרכב הישראלי

קבוצת לובינסקייבואנית רכבי פיג'ו סיטרואןלישראל כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים בה הציגה את הישגי השנה החולפת והאסטרטגיה השיווקית של ליין המוצרים לשנת 2016. בשנה הבאה מקווים בלובינסקי להמשיך ולהיות היבואן בעל הצמיחה הגדולה ביותר ולשם כך מסמנים שני סגמנטים ברורים.

הפניה אל עבר הקהל הצעיר תיעשה באמצעות מחירי השקה מיוחדים ומכוניות מאובזרות למדי. כך למשל תנסה לובינסקי להתמודד מול הפופולריות של הסיאט איביזה כשהיא תציע למכירה את הפיג'ו 208 ברמת גימור אקסס, רמת גימור חדשה, במחיר של 83 אלף שקל ו-68 אלף שקל לדגם הידני.

המכונית מצוייד במנוע 1.2 ליטרים המייצר 110 כוחות סוס והאבזור כולל בין השאר מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית. המערכת תציע ממשק אנדרואיד ומסך מגע בגודל 7 אינצ' כמו כן דיבורית בלותס, מערכת מובילאי וחבילת ביטוח אטרקטיבית לנהגים צעירים.

מי שמחפש מכונית קטנה יותר ואופנתית מבית פיג'ו יכול לרכוש את ה-108 הקטנטנה עם מנוע ליטר ורמת איבזור גבוהה שכוללת בין השאר גג נפתח במחיר של 72 אלף שקל.

עוד דוגמה מסקרנת למלחמה על לב הקהל העירוני הצעיר היא הסיטרואן סי אחת ברמת גימור לייב. הדגם הזעיר שמוצע במחיר של 53 אלף שקל נמכר עם הגרסה הידנית ומנוע ליטר עם הספק של 69 כוחות סוס. רמת האבזור גם היא עשירה למדי למכונית במחיר שכזה היא כוללת ציפוי הגה מעור, מסך מגע מערכת בלוטוס, כיוון מראות חשמלי, תאורת לד ועוד.

אחד הדגמים המסקרנים שנחתו בישראל בשנת 2015 היה ללא ספק הסיטרואן קקטוס שהציג בלשון המעטה עיצוב שונה מהמקובל. המכונית זכתה להיענות רבה מצד הקהל הישראלי עם 500 מסירות וזאת למרות שהיא נמכרת בשלב הזה רק עם תיבה ידנית. לאור ההצלחה לובינסקי מתכננת להנחית בישראל גרסה חזקה יותר עם 110 כוחות סוס המופק ממנוע 1.2 ליטרים ובעתיד גם אחת עם תיבה אוטומטית. על הגרסה החזקה של הקקטוס תשלמו 90 אלף שקל כשרמת האבזור לא משתנה מהדגם החלש יותר.

שוק הרכב המקומי רשם בשנת 2015 צמיחה של 7% בקירוב ועל פי צבר הזמנות המכוניות החדשות חודש ינואר של שנת 2016 צפוי להיות החודש החזק ביותר בכל הזמנים. לובינסקי שרושמת צמיחה מכובדת של 45% מהשנה שעברה תנסה יחד על שאר היבואניות לשמר את המומנט האדיר של ינואר אל תוך השנה ומי יודע אולי לנפץ גם את שיא המכירות לשנת 2015 שצפוי לחצות את 260 אלף רכבים.