וואווי משיקה את הנקסוס 6P בישראל - יעלה 3,000 שקל

ה-6P הוא פאבלט העשוי כולו ממתכת והוא מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ■ בגוגל מספרים שגודל השוליים המצומצם הופך את הסמאטרפון לגודל של מכשיר עם מסך 5.5 אינץ' ■ רזולוציית המסך היא 2K

חברת וואווי (Huawei) השיקה היום בארץ את הפאבלט נקסוס 6P באמצעות היבואן אלפא טלקום. וואווי מוכרת בישראל את גרסת ה-32 ג'יגה ב-3,000 שקל במפעילות הסלולר אורנג' וסלקום וברשתות באג, אייבורי וגו מובייל.

דגם ה-6P הוא פאבלט העשוי כולו ממתכת (הראשון ממתכת בסדרת נקסוס) והוא מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ'. בגוגל מספרים שגודל השוליים המצומצם הופך את הסמאטרפון לגודל של מכשיר עם מסך 5.5 אינץ'. רזולוציית המסך היא 2K. עובי הפאבלט עומד על 7.3 מ"מ.

המצלמה ב-6P מגיעה עם חיישן 12.3 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F2.0, בנוסף יש גם פלאש כפול. המצלמה הקדמית לצילומי סלפי מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F2.4. הסוללה מגיעה בקיבולת 3450 מיליאמפר/שעה. טכנולוגיית טעינה אלחוטית לא קיימת בדגם הזה. הפאבלט משתמש במחבר מסוג USB Type C בו מספר סמארטפונים חדשים החלו לאמץ.

גוגל גם שילבה במכשיר את טכנולוגיית טביעת האצבע שלה Imprint. הטכנולוגיה של החברה ממשיכה ללמוד את זיהוי טביעות האצבע של המשתמש במהלך השימוש, כך שהיכולת הזו משתפרת כל הזמן. וואווי שילבה את חיישן טביעת האצבע בגב הפאבלט.

המעבד של ה-6P הוא מסוג סנפדרגון 810 מתוצרת קוואלקום (גרסה 2.1) בעל שמונה ליבות במהירות 2 ג'יגה הרץ ועם 3 ג'יגה זיכרון עבודה. נפח האחסון עומד על גרסאות 32, 64 ו-128 ג'יגה. אין אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס. 

"לא בכדי בחרה גוגל בחברת וואווי לייצר עבורה את סמארטפון הדגל שלה", אומר קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום. "וואווי, שעשתה קפיצת מדרגה טכנולוגית דרמטית בשנים האחרונות, הצליחה עם הנקסוס 6P לגבור ולנצח כמעט בכל פרמטר את יצרניות הסמארטפונים המתחרות. הגיע הזמן שהציבור בישראל יבין שסמארטפון סיני יכול להיות איכותי, הכי איכותי שיש כיום".