חברת Coface מהדקת את השת"פ עם התעשייה הקיבוצית

החברה חתמה הסכם עם שתי חברות: תרימה מקיבוץ מעברות ודגת הארץ השייכת לארבעה קיבוצים בעמק המעיינות

ענקית ביטוח האשראי הבינלאומית Coface , שנכנסה לאחרונה לפעילות בישראל,  מהדקת את שיתוף הפעולה עם התעשיות הקיבוציות. החברה הודיעה כי לאחרונה חתמה הסכם עם שתי חברות: תרימה מקיבוץ מעברות ודגת הארץ השייכת לארבעה קיבוצים בעמק המעיינות .

בכנס התעשייה הקיבוצית שהתקיים לאחרונה אמר כרמינה מנדולה, מנכ"ל קופאס ישראל , כי החברה רואה בשיתוף הפעולה עם התעשייה הקיבוצית יעד אסטרטגי וכי בכוונתה לשים עליו דגש מרכזי בשנת 2016  והיא בוחנת להשיק מוצרים שיתאימו לצרכי התעשיה הקיבוצית.

 Coface מציעה לחברות ברחבי העולם פתרונות ביטוחיים כדי להגן עליהן מפני סיכון פשיטת הרגל האפשרית של לקוחותיהן, הן בשוק המקומי בו הם פועלים והן בשווקי ייצוא. הקבוצה, המעסיקה כ-4,440 עובדים ופועלת ב-98 מדינות בצורה ישירה ובלתי-ישירה כשהיא מבטחת עסקאות של כ-40,000 חברות ביותר מ-200 מדינות בעולם.    

בכנס התעשייה הקיבוצית שהתקיים לאחרונה בקיבוץ שפיים אמר כרמינה מנדולה, מנכ"ל קופאס ישראל, כי המשק הישראלי נהנה מדירוג גבוה יחסית אולם המצב הכלכלי בחלק ניכר ממדינות היעד של הייצואנים הישראלים, ובראשם התעשיות הקיבוציות הנמצאות בחזית הטכנולוגיה והחקלאות המתקדמת, סובלות מחוסר יציבות המגבירות את החשש שהיצואנים לא יקבלו את התשלום עבור הסחורה שסיפקו. לדבריו, חברה קיבוצית בעלת שיעורי רווח של כ-4% תצטרך להגדיל את הייצוא שלה ב-625,000 אירו, על מנת לכסות על הפסד שיגרם לה אם בשל קושי כלכלי לקוח שלה בחו"ל יהיה חייב לה 25,000 אירו בלבד.