צפו: טויוטה חושפת דגם עממי חדש - קרוסאובר קומפקטי

הכירו את הג'יפון החדש שעשוי להפוך לאחד הלהיטים החמים של יצרנית הרכב היפנית טויוטה: רכב פנאי-שטח קטן וחסכוני שיהווה מתחרה משמעותי ביותר בשוק הג'יפונים הקטנים

תערוכת המכוניות בדטרויט נמצאת כבר מעבר לפינה וטויוטה תציג את הדגם הסדרתי של הקרוסאובר החדש שלה תחת המיתוג "סיון" שייקרא "סיון סי אייץ' אר", שנחשף כאב-טיפוס תחת המיתוג של טויוטה בתערוכת פריז לפני שלושה חודשים - ובהמשך בתערוכת פרקפורט.

המכונית, שתהיה קטנה מדגם "ראב 4", היא הסנונית הראשונה של טויוטה במסגרת הפלטפורמה הגלובלית החדשה שעל בסיסה יפותחו הדגמים הבאים של היצרן היפני כדוגמת טויוטה פריוס ההיברידית.

עיצובה העתידני של המכונית מושך את העין וגורם לעניין רב וכך גם יחידת הכוח של המכונית שתהיה היברידית עם שילוב של מנוע בנזין בנפח קטן לצד מנוע חשמלי ושניהם יספקו יחד הספק של 121 כוחות סוס.

בטיוטה מייחסים חשיבות גבוהה מאוד לדגם הזה בשוק האמריקני תחת המיתוג סיון וזאת לאור הנחת העבודה של החברה כי לא רחוק היום ובו כל דגמי הסדאן יעברו הסבה לתצורת קרוסאובר נוכח ההתפתחות הבלתי נפסקת של הסגמנט הזה לרבות מכוניות גדולות יותר כמו הקאמרי שמאבד נתוני מכירה ביחס לדגם "ראב 4" עם הצימאון של הלקוחות בעולם לג'יפונים ברמות שונות.