מיי סייז גייסה 10.5 מ' ש' כדי לעמוד בתנאי הרישום לבנאסד"ק

מיי סייז נסחרת כיום בבורסה בת"א בשווי של 280 מיליון שקל והיא מקדמת את הרישום בנאסד"ק מזה כשנה ■  הגיוס שעליו דווח היום בוצע באמצעות הלוואה המירה, כשהניצעים רשאים להמיר את ההלוואה לכ-771 אלף מניות מיי סייז לפי מחיר של 3.5 דולר למניה 

רונן לוזון / צילום: אילן בשור
רונן לוזון / צילום: אילן בשור

חברת MySize, שפיתחה מוצר שנועד לאפשר למדוד את מידותיו של אדם באמצעות טלפון סלולרי ובכך להקל על רכישת בגדים באינטרנט, השלימה גיוס של 10.5 מיליון שקל. הגיוס בוצע במטרה לעמוד בתנאי הסף ברישום למסחר בנאסד"ק.

מיי סייז נסחרת כיום בבורסה בת"א בשווי של 280 מיליון שקל והיא מקדמת את הרישום בנאסד"ק מזה כשנה. על רקע העיכוב ברישום למסחר בנאסד"ק, מיי סייז הודיעה לאחרונה על כוונתה להירשם למסחר גם בבורסת AIM בלונדון.

הגיוס שעליו דווח היום בוצע באמצעות הלוואה המירה, כשהניצעים רשאים להמיר את ההלוואה לכ-771 אלף מניות מיי סייז לפי מחיר של 3.5 דולר למניה (המחיר הנוכחי של המניה שקול לכ-4.66 דולר, כך שהגיוס בוצע בדיסקאונט). בנוסף קיבלו הניצעים כ-771 אלף אופציות במחיר מימוש של 4.5 דולר.

ההלוואה ההמירה אינה נושאת ריבית והיא לתקופה של 8 חודשים. ההמרה תתבצע אוטומטית אם וכאשר תקבל החברה אישור למסחר בבורסה נוספת מעבר לבורסה בת"א.

"גיוס זה מהווה אבן דרך משמעותית בהליך רישום החברה למסחר בנאסד"ק ומשקף את אמונתם של המשקיעים בדרך ובטכנולוגיה שאנחנו מפתחים", מסר מנכ"ל החברה, רונן לוזון.