סמנכ"ל ההנדסה של פלאפון דורון קורץ פורש אחרי 14 שנה

המועמד להחליפו הוא נמרוד בן טוב שהובא על ידי קורץ כעתודה להחליפו

אחת הדמיות והמוערכות והאהודות ביותר בשוק הסלולר בישראל עוזב את תפקידו. דורון קורץ, סמנכ"ל ההנדסה של פלאפון מסיים את תפקידו ופונה לאתגרים חדשים. אחד המועמדים המוזכרים להחליפו הוא נמרוד בן טוב, שאותו הביא קורץ לפני 8 חודשים במטרה שישמש כמחליפו לכשיפרוש.

קורץ עובד בפלאפון כ-14 שנה והוא הוביל את כל המהפיכות הטכנולוגיות הגדולות של החברה בעשור האחרון, החל בהקמת רשת הדור השלישי ועד הרשת הנוכחית בדור הרביעי. קורץ הוא אלוף משנה במיל' בחיל הקשר ולפני שהגיע לפלאפון שימש כשנתיים כסמנכ"ל ההנדסה בחבלת תבל טלקום.

נמרוד בן טוב שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל ההנדסה של גולן טלקום והוא עזב כאשר גולן החליט על פירוק הרשת הסלולרית. הוא הובא על ידי קורץ וסומן מיד כמספר 2 שלו וכמי שעשוי להחליפו בעת המתאימה. לפני התפקיד בגולן בן טוב שימש בתפקיד בכיר בחטיבת ההנדסה של סלקום.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "דורון הוא אחד האנשים המבריקים בתעשית הטלקום בישראל ומעמודי התווך של החברה. פלאפון עברה תמורות טכנולוגיות רבות ב-14 שנותיו בחברה ודורון היה שותף לתהליכים המשמעותיים שהחברה עברה. דורון שירת במסירות ובנאמנות רבה את החברה, באכפתיות ובמקצועיות רבה. לדורון תרומה משמעותית בשיפור ביצועי הרשת הסלולרית. לזכותו תיזקף הקמת רשת הדור השלישי בפלאפון (UMTS/HSPA) בשנים 2007-2008, שתרמה להצלחתה העסקית של החברה ועל כך אני מודה לו".