קרן בן דוד: "יש לי הכול, חוץ מהדבר הכי חשוב - זוגיות"

בן דוד בראיון ל"ליידי גלובס": "לפעמים מתבלבלים ביני לבין ענבל אור. אבל כל לקוח שבא ואומר, 'רגע, את ענבל אור', אני עונה לו: 'כרגע העסקה עלתה לך 100 אלף שקל יותר!'" ■ מה אמר לה מאמן הכושר שלה, ומה יש לה לספר על האקס שרון גל?

קרן בן דוד / צילום: איליה מלניקוב
קרן בן דוד / צילום: איליה מלניקוב

בדרך לגוש הגדול, קרקע יקרה סמוך לחופה הצפוני של תל אביב, קרן בן דוד מתנצלת. "את לא רוצה לדעת איזה לילה עבר עליי", היא מסבירה למה איחרה קצת. אני דווקא רוצה, אבל בשלב זה בן דוד מדברת נדל"ן, אומרת שהיא צריכה להיות כל הזמן ערנית, לחשוב כמה צעדים קדימה. וכאילו כדי להדגים, היא מקבלת טלפון ואומרת לבן שיחה, "תעצור, לא היית צריך להגיד את מה שאמרת, תקרא את ה-sms ששלחתי, ותנתק מגע".

כשאנחנו מגיעות לגוש, היא עוצרת את המרצדס שלה ליד אחד הבניינים, ומדברת בשבחו של הנכס שבנתה. "המגדל פה מתנשא לגובה של 11 קומות, ויש בו גם חלק מסחרי, שזה פנטסטי, כי זו שכונה חדשה שצמאה לפסיליטיס. הסיפור הוא שבשנת 2009 קניתי את הקרקע ממשפחת טייבר, ובזמנו כולם אמרו, 'את קונה נורא יקר', אז זה עלה סביב מיליון שקל ליחידת קרקע. מכרתי את הדירות פה בנו-טיים, תוך חודש. כשישראל טייבר בא לחתום על הסכם המכר, הוא אמר 'חשבתי שעוד יהיה לי זמן להתחרט, לא האמנתי שתעשי את זה בזמן כזה קצר'. קניתי ב-30 ומשהו מיליון שקל, ואחרי פחות משלושה חודשים המחיר היה 60% יותר ממה ששילמתי".

לפני כמה שנים היא מכרה את הפנטהאוז היקר ביותר בגוש הגדול, עם בריכת שחייה שמשקיפה לים, תמורת 11 מיליון שקל. "אין לזה מחיר. כשאת קמה בבוקר במקום שטוב לך ואת רואה את הים, את אומרת, 'הכול קטן עליי, אף אחד לא יצליח לנצח אותי'. זה חלק ממה שאני בונה לאנשים, זה הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב שיש".

הפיתוי והסיכון

בן דוד, 36, עומדת בראש חברת הנדל"ן 'דוידסון אחזקות', המתמחה בקבוצות רכישה. היא התחילה בחברת 'מגדלים' עם חני הורוביץ, אבל השותפות התפרקה אחרי שלוש שנים. "אהבתי את האנרגיות שלה, עשינו כמה פרויקטים, ולימים זה לא הסתדר. נשארנו חברות טובות, אבל בזמן הפרידה אני אשקר אם אגיד שהיה קל. היו רגעים לא סימפטיים, והייתה תקופה מסוימת של ריחוק.

"היה גם מכרז שבו התחרינו אחת מול השנייה. זו הייתה קרקע בכוכב הצפון שהגיעה לכונס נכסים, וכל אחת מאתנו הגישה ערבות בנקאית בגובה של 8 מיליון שקל. עצרתי כשהבנתי שהמחיר עולה לסכום לא ריאלי, והיא המשיכה. זו לא הייתה יריבות אישית, זו יריבות עסקית בריאה".