רייטינג שבועי: 1.1 מיליון צופים ל"כוכב הבא לאירויזיון"

מעל למיליון צופים השבוע גם לתוכניות הריאליטי "האח הגדול" ו"הישרדות"

מסיכום הרייטינג השבועי עולה כי הפתעת השבוע היא "הכוכב הבא לאירויזיון" של זכיינית ערוץ 2 קשת. אולי זו ההסתגרות בבית בשל מזג-האוויר החורפי, אולי זה החשש הביטחוני, אבל תוכנית השירה הצליחה לגבור במוצ"ש גם על מפלצות הרייטינג כמו "הישרדות" ו"האח הגדול" ולהגיע לנתון של 36% צפייה במשקי-בית יהודיים.

בסך-הכול צפו בתוכנית 1.12 מיליון ישראלים בכלל האוכלוסייה. גם ביחס לליל שבת, ערבו של הפיגוע הרצחני בתל-אביב, הגיעה "הכוכב הבא" לנתון גבוה יחסית לרצועה - 20%.

באותו הערב הוכיחה חדשות 2, כי היא המקום אליו פונים בזמן אירוע חדשותי מתגלגל ומטריד ברמה הלאומית. למרות ש"שישי" עם אילה חסון בערוץ 10 המשיך בנתונים גבוהים ביחס לממוצע המהדורה עד לפני 3 שבועות - 9.3%, הרוב המכריע והברור הלך לדני קושמרו - 19.3% והפער שוב נפתח.

בשבת, דנה ויס עם נתון גבוה מאד למגזין מוצ"ש של חדשות ערוץ 2 - 29.2% רייטינג לעומת 9.5% לאושרת קוטלר בערוץ 10.

לא רק נתוני "הכוכב הבא" היו גבוהים במיוחד. למעשה, כל תוכניות הריאליטי של ערוץ 2 הולכות וממריאות ובהן "הישרדות" של רשת שבשיאה השבוע הביאה 1.04 מיליון צופים ו"האח הגדול" שאף גברה עליה עם 1.08 מיליון צופים.

תוכניתו של גורי אלפי, "היום בלילה", הושקה השבוע בהצלחה יתרה עם 20.4% ביום חמישי אז שודרה כתוכנית שנייה בפריים-טיים ב-22:46. ביום שבת היא הגיעה ל-17.7% לאחר ששודרה ב-23:17.

הנתון גבוה משמעותית מזה שזכה לו מקום מושבו הקודם בערוץ 10, "גב האומה", שרשם 9.9% במשקי-בית יהודיים מול ענקי הריאליטי של קשת.

רייטינג שבועי 2 בינואר
 רייטינג שבועי 2 בינואר