איומים בפייסבוק על ח"כ ליברמן: "הרצח שלך קרוב"

השר לשעבר העביר לבדיקת גורמי הביטחון בכנסת מסרים מטרידים שקיבל מפלסטינים ■ בין השאר נכתב בהודעות: "נבצע עוד פיגועים, אתה המטרה שלנו"

 אביגדור ליברמן / צילום: אמיל סלמן
אביגדור ליברמן / צילום: אמיל סלמן

מסרים מאיימים לשר לשעבר: יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קיבל לאחרונה איומים באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. ההודעות כללו הכרזות על פיגועים והתרעה על ניסיון לפגיעה אישית בליברמן עצמו: בלשכתו של חבר הכנסת התייחסו למסרים ברצינות והעבירו את ההודעות לגורמי הביטחון הרלוונטיים בכנסת.

בהודעות הופיעו תמונות של פלסטינים חמושים ומסרים בעד הג'יהאד. תזמון ההודעות לא מקרי, והן כוללות התייחסות לפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל-אביב ולכוונת ארגוני הטרור לבצע מתקפות טרור נוספות.

באחד המסרים נכתב: "נבצע יותר פעולות טרור והתאבדויות בתוך השטח הכבוש של 1948. נדקור אתכם, נירה בכם, ננקום עבור כל השאהידים. מחר או מחרתיים נבצע שתי פעילויות בשטח הכבוש".

בהמשך ההודעה האיום הופנה ישירות לליברמן, שבממשלה הקודמת שימש כשר החוץ: "אתה המטרה שלנו, הרצח שלך קרוב יא בן יהודיה. נבצע פיגוע דומה לפיגוע בתל-אביב, מחר או מחרתיים אך לא נגיד לך איפה".

בלשכתו של ליברמן אמרו כי השר לשעבר "רגיל ללא מעט איומים", אך הוא לא מושפע מהם וחושב שצריך לחסל את הטרור, כדי שלא יאיים קודם כל על אזרחי ישראל שמסתובבים ברחובות.