23 ק"מ לליטר: מכונית המיני החדשה של טויוטה בישראל

חדש על כבישי ישראל: טויוטה מציגה את הגרסה החדשה למכונית המיני שלה עם עיצוב מרשים, שלל תוספות חדשניות ואבזור עשיר במיוחד לקטגוריה

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, סיכמה הבוקר (ה') שנה, אך לא לפני שהציגה את הדור החדש של מכונית המיני של טויוטה, האייגו.

האייגו החדשה נוצרה במחשבה לפנות לצד הרגשי והצעיר של הקונים. לשם כך נהנית המכונית מעיצוב דינמי עם גריל האיקס המוכר, חלק אחורי מוגבה, מגוון צבעים עשיר למדי ועוד. גם בתוך המכונית הרוח הצעירה תופסת מקום של כבוד עם לוח מכוונים חדש ושונה מהמקובל, וגם כאן הצבעוניות מהווה נדבך חשוב ובולט.

צבעי פסי הקישוט החיצוניים והפלסטיקה בתוך המכונית ניתנים לבחירה ע"י הלקוח בזמן הקנייה תמורת תוספת 1,000 שקל. גם לקוחות שקנו מכונית אייגו מיד שנייה ויהיו מעוניינים להחליף לערכת צבעים חדשה יוכלו לעשות כך תמורת אותו הסכום.

מנוע הליטר של האיגו מספק כ-69 כ"ס וזוכה לציון ירוק 2, כשצריכת הדלק המוצהרת היא 23.8 ק"מ לליטר. כמו כן מציעה המכונית מערכת מתלים והיגוי חדשים ושיפור בבידוד הרעשים והרעידות. המכונית מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ומערכת היגוי חדשה המקנה לנהג יכולת תמרון וקלות תנועה עירונית טובה יותר, לדברי טויוטה.

טויוטה, כמו כל שוק הרכב המקומי, נהנתה מצמיחה משמעותית במספר המסירות בשנה החולפת. הנתון של טויוטה עומד על 7% צמיחה מהשנה שעברה, כשהיא מוסרת 29 אלף 280 מכוניות.

למרות שמספר המסירות התפזר השנה על פני מגוון גדול יותר של דגמים מבעבר, מי שהייתה שיאנית המכירות גם השנה היא הקורולה עם נתח של מעל 40% מסך המכירות של יוניון מוטורס בשנת 2015.