בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. בפרסומת נראים גידי גוב, גיל חובב ויוסי ביילין כאשר הם מבקשים ספר מהדייל, סרטון המהווה בעצם פארודיה על "טיסת השוקולד". שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.6%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת הזכורה ביותר, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.

הקמפיין של בזק הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את ה"טריפל" בגזרת בזק - הפרסומת האהודה, הזכורה והמושקעת ביותר. הקמפיין הפרסומי האחרון שקטף 3 תארים היה גם הוא של בזק, לקמפיין "בית חכם" ביולי 2015.

במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות ראובני-פרידן. בקמפיין נעשה שימוש בדמויות של הסדרה הפופולרית "זגורי אימפריה".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 565 (לעומת 619 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 37.9 מיליון דולר (לעומת כ-41 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

זכורות
 זכורות