לא תאמינו כמה עולה לחיות כמו מרגל-העל ג'יימס בונד

אסטון מרטין בשווי רבע מיליון דולר, שעון יוקרתי, דירה ששווה מליונים, חליפות מחויטות מאיטליה ועוד שלל פריטים שנפוצים באלפיון העליון ■ כך היו נראות ההוצאות של מרגל-העל, אם הוא באמת היה קיים

לרגל יציאתו לאקרנים של "ספקטר", הסרט ה-24 בסדרת הסרטים של מותג ג'יימס בונד, הבלוג wonderful engineering החליט לבדוק כמה היה עולה לכם לחיות כמו מרגל-העל הבריטי. ובכן, בסרטו האחרון, נראה בונד, הרי הוא דניאל קרייג כיום, נוהג באסטון מרטין DB10, גולש סקי באלפים האוסטרים וקופץ למספר ימים למקסיקו סיטי.

ה-DB10 אומנם לא מוצעת למכירה לציבור הרחב, אך גרסת ה-DB9 GT בונד, משווקת ב-253 אלף דולר. 5 לילות באלפים האוסטריים וחמישה ימים במקסיקו סיטי יעלו לפחות 2,100 דולר. מכאן נעבור לארון הבגדים ולאקססוריז: מעבר לחליפות המחויטות מאיטליה ולשעון האומגה Seamaster 300 שעלותו 6,000 דולר, בונד לבש חליפת סקי בעיצובו של טום פורד בשווי 3,820 דולר, נעליים בשווי 597 דולר והחזיק בסמארפטון אקספריה Z5 בשווי 927 דולר.

אם להסתמך על הרומנים של איאן פלמינג, אז מר בונד מתגורר בדירה ב-Kings road שבצ'לסי - שכונה יוקרתית במערב לונדון. בהנחה שהוא מסתפק בדירת חדר, הוא שילם על מעונו כ-1,223 אלף דולר. כך שסך ההוצאות שלו מגיעות למיליון וחצי דולר, וזה בלי לכלול את הוודקה מרטיני שהוא לוגם באופן קבוע.

תסכימו שעל מנת לממן את אורח החיים הראוותני הזה הוא יזדקק למשכורת מכובדת מאד. ובכן, מבירור עם דוברות משרד החוץ הבריטי, עולה כי תפקידו של בונד מקביל למשכורת בדרגה D7 עליה מקבלים שכר שנתי של 104,800 דולר. במילים אחרות, או שבונד מגיע ממשפחה עשירה במיוחד, או שיש לו חובות עתק.