BUY2 מוכרת 13% לקרגו לפי שווי יותר מכפול משוויה בבורסה

ההקצאה הפרטית של מיליון מניות רגילות נעשית בשיעור של 102.3% על מחיר המניה בשוק ולפי שווי של 62 מיליון שקל לאחר ההשקעה

עסקת מניות שלישית לאתר המכירות המוביל BUY2 בתוך שנה: החברה, שנסחרת בבורסה בתל אביב ובניהולו של אביב רפואה, הודיעה היום (ג') על מכירת 12.78% מזכויות ההון וההצבעה של החברה לקבוצת הלוגיסטיקה קרגו אמרפורד בהקצאה פרטית של מיליון מניות רגילות. ההקצאה נעשית בשיעור של 102.3% על מחיר המניה הנסחרת בסכום של 8 מיליון שקל ולפי שווי של 62 מיליון שקל לאחר ההשקעה.

העסקה מגיעה כשנה לאחר ש-BUY2   החלה בהכנסת שותף נוסף מעולם הלוגיסטיקה והשילוחים. בפברואר אשתקד חברת השילוחים הבינלאומית RAM רכשה בשתי פעימות 10% ו-12% מחברת BUY2 נטוורקס תמורת כ-11 מיליון שקל בסך הכול. הפעימה השנייה הושלמה לפני כחצי שנה ושיקפה פרמיה של כ-10% על מחיר השוק הנוכחי של מניית החברה באותה עת.

במסגרת ההסכם החדש חתמו הצדדים על אופציה נוספת, שתאפשר ל-RAM להגדיל את האחזקות בחברה הישראלית בעד 8% נוספים. זאת, על-ידי השקעת כ-5 מיליון שקל נוספים לפי מחיר מניה של 8.25 שקלים, כשכיום עומד מחיר המניה הנוכחי על 6 שקלים.

אביב רפואה, מנכ"ל ומייסד BUY2, אמר על העסקה החדשה כי "תחום הלוגיסטיקה הינו מרכיב אינטגרלי ואסטרטגי בעולם המסחר המקוון וקבוצת BUY2 שמה לה למטרה להוביל גם בתחום זה. אנו מברכים על החיבור עם קבוצת קרגו אמרפורד ועל שתוף הפעולה, אשר משתלב בתכניותינו האסטרטגיות לספק שירותים כוללים ומתקדמים בעולם המסחר המקוון".

יוחנן פלץ, יו"ר קבוצת קרגו אמרפורד, הוסיף כי "אנו רואים במהלך זה פריצת דרך בתחום הלוגיסטי, אשר משלבת את היכולות של קרגו אמרפורד בתחום השילוח הבינלאומי, הלוגיסטיקה וההפצה, יחד עם יכולות המסחר המקוון של BUY2".