הקיץ של סאן דור: מצרפת טיסות לאיביזה, טביליסי ושטוטגרט

חברת התעופה שבבעלות אל-על תרחיב את כמות היעדים ■ המנכ"ל מיקי שטרסבורגר: "ירידות המחירים יימשכו"

חברת התעופה סאן דור חושפת את לוח טיסות קיץ שלה לקיץ 2016, עם מיתוג מחדש הכולל פרזנטור בדמות אפרוח ולוגו מחודש ואדום.

יעדי הקיץ של החברה כוללים כמה יעדים חדשים, בהם שתי טיסות שבועיות ביולי-אוגוסט לאיביזה שבספרד (מ-650 דולר), טיסה שבועית לטביליסי שבגיאורגיה (מ-300 דולר), שתי טיסות לשטוטגרט שבגרמניה (מ-400 דולר), שתי טיסות שבועיות לניס (מ-360 דולר) ו-4 טיסות שבועיות לליסבון (מ-490 דולר).

טיסות סאן דור פועלות במתכונת של טיסות צ'רטר או טיסות שכר, ועל כן המחירים כוללים שירותים נלווים כגון כבודה וכיבוד. הטיסות הסדירות אינן פועלות בסופי שבוע.

סאן דור נמצאת בבעלות אל-על. 70% מפעילות החברה היא כסיטונאית לספקי תיירות - והיתר במכירה ישירה לצרכן.

"המטרה היא למתוח את המותג כרשת נתיבים של אל-על ליעדי נופש הפועלים בצורה סדירה אבל עונתית, כמו הקווים לנאפולי ולניס שממשיכים גם השנה", אמר ל"גלובס" מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור. "זיהינו נישה שמאוד התאימה לקהל של אל-על והחלטנו לקחת את זה כמה צעדים קדימה, כשהוספנו שורה של יעדים כמו טביליסי ושטוטגרט".

גם את הקו לליסבון, שבשיאו כולל 4 טיסות שבועיות, שוקלת החברה להפעיל לאורך כל ימות השנה, ובאמצעותו יעשו מאמצים בחברה להביא ארצה תיירים מפורטוגל ומברזיל.

"הגענו לקשת של 50 יעדים, 15 יותר מאשר אל-על", אומר שטרסבורגר, שאינו מחשיב את המתחרה מבית - מותג הלואו קוסט UP - כמתחרה ישיר בסאן דור.

לגבי מגמת המחירים השנה הוא אומר כי "בשנה שעברה ראינו ירידות מחיר משמעותית לעומת שנה לפני כן, והשנה המגמה ממשיכה - אבל נחלשת. כלומר, המחירים יכולים לרדת עד גבול מסוים. אף אחד לא יטוס בהפסדים".

ב-2015, מתוך 50 יעדים שפקדה סאן דור, 30 היו יעדים באפריקה האקזוטית. החברה ביצעה 2,288 קטעי טיסה, המגלמים גידול של 34% בהיקף הפעילות בהשוואה לשנה שלפני כן ועלייה של 37% בכמות הנוסעים. צי המטוסים של החברה כולל שני מטוסים, ומטוס שלישי יצטרף הקיץ.

מחזיקי מועדון הנוסע המתמיד הרוכשים טיסות סאן דור שמופעלות על-ידי אל-על צוברים נקודות, ובחברה עובדים על מנגנון שיאפשר גם רכישה של טיסות סאן דור בנקודות.